×

برخورد قاطع با متخلفین جرایم محیط زیستی در رودبار

  • کد نوشته: 45560
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۸
  • 65 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره محیط زیست رودبار از برخورد قاطع با متخلفین جرایم محیط زیستی در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، رامین حسین‌زاده گفت: شخصی که به دلیل آلایندگی پساب خروجی واحد صنعتی خود باعث آلودگی محیط زیست شده بود با شکایت اداره حفاظت محیط زیست رودبار، به جمع آوری زباله‌های کناره بزرگراه […]

    برخورد قاطع با متخلفین جرایم محیط زیستی در رودبار
  • رییس اداره محیط زیست رودبار از برخورد قاطع با متخلفین جرایم محیط زیستی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، رامین حسین‌زاده گفت: شخصی که به دلیل آلایندگی پساب خروجی واحد صنعتی خود باعث آلودگی محیط زیست شده بود با شکایت اداره حفاظت محیط زیست رودبار، به جمع آوری زباله‌های کناره بزرگراه محکوم شد.

    وی افزود: این فرد پساب واحد صنعتی خود را که حاوی مواد آلی و بار آلایندگی بالا بود، بدون تصفیه وارد منابع آبی می‌کرد.

    حسین‌زاده خاطرنشان‌ کرد: مسئول این واحد به اتهام آلوده کردن محیط زیست، برای دومین بار و پس از اینکه در سال ۹۶ از اتهام آلودن محیط زیست تبرئه شده بود، بار دیگر با تشکیل پرونده حقوقی به مراجع قضایی شهرستان رودبار معرفی شد که پس از رسیدگی پرونده، قاضی به سبب عدم سابقه کیفری و مناسب بودن مجازات جایگزین، وی را به جمع آوری زباله های کناره جاده بزرگراه رشت قزوین در محدوده شهر منجیل تا رودبار به مدت ۲۰ روز کاری با نظارت شهرداریهای منجیل و رودبار، اداره راهداری و تایید اداره محیط زیست، به عنوان بدل از حبس تعزیری محکوم کرد.

    رییس حفاظت محیط زیست رودبار از دستگاه قضایی شهرستان رودبار بدلیل توجه ویژه به مشکلات محیط زیست و برخورد قاطع با متخلفین جرایم محیط زیستی قدردانی کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45560

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *