×

برداشت‌های غیر اصولی از معادن شن شفت

  • کد نوشته: 25547
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۴
  • 97 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شفت با اشاره به اینکه برداشت‌های غیر اصولی از معادن شن در سال‌های گذشته اکنون سبب ایجاد مشکل برای مردم این شهرستان شده است، افزود: پیمانکاران متخلف باید مورد پرسش قضایی قرار گیرند و نباید تاوان تخلف آنان را مردم بپردازند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدرضا محسنی در نشست شورای مدیریت […]

    برداشت‌های غیر اصولی از معادن شن شفت
  • فرماندار شفت با اشاره به اینکه برداشت‌های غیر اصولی از معادن شن در سال‌های گذشته اکنون سبب ایجاد مشکل برای مردم این شهرستان شده است، افزود: پیمانکاران متخلف باید مورد پرسش قضایی قرار گیرند و نباید تاوان تخلف آنان را مردم بپردازند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، محمدرضا محسنی در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم شهرستان شفت، هفته بسیج و پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه و شکست گروه تروریستی داعش را به مردم و رزمندگان اسلام به ویژه سردار بزرگ میهن حاج قاسم سلیمانی تبریک گفت و افزود: امیدوارم این پیروزی‌ها استمرار داشته باشد.

    وی، با بیان رعایت قانون و حفظ حرمت‌ها در پیشبرد امور الزامی است، تصریح کرد:نباید قانون را به نفع خود تفسیر کنیم.

    نماینده عالی دولت در شفت،در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آتش‌سوزی و آفت‌های گیاهی جنگل و منابع طبیعی را تهدید می‌کند، افزود: حفظ انفال و حقوق بیت‌المال نیازمند برنامه‌ای همه جانبه، صحیح و مدون است.

    محسنی،با بیان اینکه حفظ جنگل‌ها به معنای قرار دادن این ثروت در ویترین نیست،خاطرنشان کرد:خداوند همه چیز را برای انسان خلق کرده است و باید در حفظ و بهره‌برداری از منابع طبیعی اولویت‌ها مشخص شود.

    وی، به لزوم احداث راه اتباطی ملاسرا-شفت-زنجان اشاره و گفت: اگر در بحران و موارد خاص محور خروجی گیلان از سمت امام‌زاده هاشم مسدود شو در حوزه پدافند نیازمند راهی امن و جایگزین برای مردم استان خواهیم بود و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

    فرماندار شفت،در ادامه به وحدت رویه در امور و اجرای یکسان قانون تاکید کرد و افزود: تفاوتی در شرح وظایف سازمانی منابع طبیعی و محیط زیست در گیلان و زنجان وجود ندارد و این موضوع نباید مورد ماجرایی و القای بی‌توجهی مسوولین شهرستان شفت در جامعه شود .

    محسنی، با اشاره به اینکه بازگشایی جاده ییلاقی بین شهرستان‌های شفت و طارم در حاشیه پیگیری پروژه اصلی می‌تواند به رونق تولیدات دامی و کشاورزی در این شهرستان‌ها کمک شایانی کند، افزود: بر اساس قانون پروژه‌های عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشند چه در شفت و چه در زنجان .

    وی، با بیان اینکه با بازگشایی یک رشته راه عشایری در روستای سلمرز بخش احمدسرگوراب فاصله بارگاه ملکوتی امامزادگان ابراهیم و اسحاق(ع) در آن مسیر از ۲۵ کیلومتر به ۵ کیلومتر کاهش یافته است، اضافه کرد: با نصب دوربین و تمهیدات لازم از قاچاق چوب در این محور جلوگیری خواهد شد .

    مقام عالی دولت در شفت، با اشاره به اینکه برداشت‌های غیر اصولی از معادن شن در سال‌های گذشته اکنون سبب ایجاد مشکل برای مردم این شهرستان شده است، افزود: پیمانکاران متخلف باید مورد پرسش قضایی قرار گیرند و نباید تاوان تخلف آنان را مردم بپردازند .

    وی، با بیان اینکه عدم برداشت مصالح از بستر رودخانه‌ها و انباشت آن، مسیر رودخانه‌ها را تغییر می‌دهد و سبب ایجاد خسارت خواهد شد، گفت: اختیار تصمیم‌گیری درباره برداشت مصالح از رودخانه‌ها به مسوولین شهرستانی واگذار شود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25547

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *