×

بررسی یک جنایت تلخ/پسرعمویم پشت تلفن حرف کثیفی زد و باید کشته می شد

  • کد نوشته: 27342
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۶
  • 106 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، روز جمعه ۱۵ دی ماه امسال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در خیابان زمزم به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام شد . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار دهم […]

    بررسی یک جنایت تلخ/پسرعمویم پشت تلفن حرف کثیفی زد و باید کشته می شد
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، روز جمعه ۱۵ دی ماه امسال وقوع یک درگیری منجر به جنایت در خیابان زمزم به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام شد .
    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
    با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت مشخص شد جوانی افاغنه به نام اسماعیل ( ۲۳ ساله ) پس از مراجعه به محل سکونت پسرعمویش به نام علیرضا ( ۲۴ ساله ) در خیابان زمزم ، ابتدا با او درگیر لفظی پیدا کرده و در ادامه علیرضا به داخل خانه رفته و پس از برداشتن چاقو از داخل آشپرخانه ، مجددا به درمنزل آمده و اینبار پسرعمویش (مقتول) را مورد اصابت ضربه چاقو قرار داده و به قتل می رساند .
    کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که قاتل و مقتول ( دو پسر عمو ) با یکدیگر در یک شرکت خدماتی به عنوان کارگر مشغول به کار بوده ؛ حدود دو هفته پیش از جنایت ، درگیری مابین آنها از محل کارشان آغاز و در این مدت نیز بارها با یکدیگر درگیری داشتند .
    در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که مقتول در روز جنایت با قاتل تماس تلفنی داشته ؛ به او فحاشی کرده و در ادامه به محل سکونت قاتل مراجعه می کند که همین کشمکش های چند روز گذشته و نهایتا فحاشی های مقتول ، انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرعمویش ( قاتل ) شده است .
    همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، هماهنگی های لازم با کلانتری ۱۶۱ ابوذر انجام تا در صورت شناسایی متهم پرونده (علیرضا) بلافاصله اقدام به دستگیری وی کنند ؛ محل سکونت متهم تحت مراقبت های پلیسی قرار گرفته و نهایتا علیرضا در زمان مراجعت به محل سکونتش توسط مأمورین کلانتری دستگیر و در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد .
    سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم با قرار بازداشت موقت و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است/رکنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27342

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *