×

برف تمامی محور های کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد

  • کد نوشته: 56425
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۵
  • 221 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در پنجمین روز از اردیبهشت بارش برف حدود ۴۰ سانتی متری موجب اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی این شهرستان شد. به گزارش گیل و دیلم ،مهندس یونس هوشمندپور در گفت و گویی افزود: با تغیروضعیت جوی و نفوذ توده هوای سرد هم اکنون […]

    برف تمامی محور های کوهستانی رضوانشهر را سفید پوش کرد
  • رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: در پنجمین روز از اردیبهشت بارش برف حدود ۴۰ سانتی متری موجب اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی این شهرستان شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مهندس یونس هوشمندپور در گفت و گویی افزود: با تغیروضعیت جوی و نفوذ توده هوای سرد هم اکنون شاهد بارش برف و باران در تمامی محور های رضوانشهر و پره سر هستیم.

     وی بیان کرد: هم اکنون، مسیر کوهستانی و سخت گذر رضوانشهر  از پونل به خلخال در محدوده روستای ییلاقی میانرود شاهد بارش برف تا ارتفاعات بالا دست و محور های زندانه، جهانگیریه، صالح و غیره است.

     هوشمند پور با بیان این مطلب که نیرو های راهداری رضوانشهر با مستقر شدن در این محور ها مشغول پاکسازی و برف روبی در جاده هستند از رانندگان خودرو های عبوری در این جاده ها خواست ضمن رعایت مقررات، حتما با زنجیر چرخ در این مناطق تردد کنند.

    وی همچنین گفت: در روز های گذشته نیز همکاران ما اقدام به ریزش برداری و تسطیح چندین محور کوهستانی از جمله راه ارتباطی روستاهای پوینه خوار، آق مسجد، گنگه لیوه و سیاه لرز کردند.

    شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده  و دارای حدود ۷۰۰ کیلومتر راه می باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56425

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *