×

برقراری برق شش هزار و ۵۰۰ مشترک گیلان

  • کد نوشته: 7528
  • ۱۳۹۵-۰۹-۰۴
  • 110 بازدید
  • ۰
  • حمیدرضا حکمت گفت: با تلاش اکیپ های عملیاتی خدمات رسان، تعداد خانوارهای بدون برق استان تا ظهر امروز (پنجشنبه)، به ۵۰۰ خانوار رسید اما بدلیل قطع بودن پست برق ۶۳ هزارولت صومعه سرا٬ خطوط کمکی تحمل بار اضافه را ندارند و تعداد خانوارهای بدون برق، دوباره به یک هزار و ۵۰۰ خانوار افزایش یافت. وی […]

    برقراری برق شش هزار و ۵۰۰ مشترک گیلان
  • حمیدرضا حکمت گفت: با تلاش اکیپ های عملیاتی خدمات رسان، تعداد خانوارهای بدون برق استان تا ظهر امروز (پنجشنبه)، به ۵۰۰ خانوار رسید اما بدلیل قطع بودن پست برق ۶۳ هزارولت صومعه سرا٬ خطوط کمکی تحمل بار اضافه را ندارند و تعداد خانوارهای بدون برق، دوباره به یک هزار و ۵۰۰ خانوار افزایش یافت.
    وی اظهار کرد: بر این اساس، از هشت هزار مشترکی که برق آنها قطع شده بود، برق شش هزار و ۵۰۰ مشترک وصل شده و تعداد ترانسفورماتورهای بدون برق از ۱۶۰ به ۷۳ دستگاه کاهش یافته است.
    حکمت با بیان اینکه بیشترین قطعی برق مربوط به شهرستان های صومعه سرا و شفت در غرب استان است، گفت: اکنون فقط به صورت موردی، مابقی شهرستان هایی که برق شان قطع شده بود٬ خاموشی دارند.
    وی خاطرنشان کرد: در شهرستان صومعه سرا ٬ پس از رفع مشکل توسط شرکت برق منطقه ای استان٬ بلافاصله برق خانوارهای این منطقه نیز وصل می شود.
    حکمت با بیان اینکه تمام تلاش اکیپ های امدادی، برقراری مجدد برق مشترکان است٬ از مردم خواست صبور باشند.
    تا پیش از ظهر امروز، مناطقی که برق مشترکان آنجا قطع شده بود؛ شامل فومن٬ شفت٬ صومعه سرا٬ رستم آباد٬ امام زاده هاشم و حوزه رشت در محدوده لاکانشهر و شهرک صنعتی پیام نور بوده اما بیشترین قطعی برق مربوط به شهرستان های فومن٬ شفت و صومعه سراست.
    ۵۰ اکیپ عملیاتی خدمات رسان برق در تلاش برای برقراری برق شهروندان گیلان هستند.
    یک میلیون و ۳۳۰ هزار مشترک برق در ۵۲ شهر گیلان با ۱۹ هزار ترانس برق٬ از نعمت برق در استان برخوردار هستند.
    طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، سامانه ناپایدار و بارشی، طی بعد از ظهر امروز، تضعیف و بتدریج از استان خارج خواهد شد اما از اواخر وقت امروز و طی جمعه و شنبه، یخبندان سراسری مورد انتظار است.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7528

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *