×

شهردار لولمان خبر داد؛
برنامه ریزی های لازم جهت احداث مجتمع ورزشی چندمنظوره صورت گرفته است

  • کد نوشته: 104897
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۷
  • 38 بازدید
  • ۰
  • شهردار لولمان با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت در این شهر یادآورشد:بیش از ۸ پروژه عمرانی در سطح شهر لولمان هم زمان با هفته دولت در راستای ارائه خدمات به مردم افتتاح می شود.‌....
    برنامه ریزی های لازم جهت احداث مجتمع ورزشی چندمنظوره صورت گرفته است
  • به گزارش گیل و دیلم ، رحمان حسین نیا شهردار لولمان صبح امروز در نشست با خبرنگاران استان به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار ضمن تبریک این روز گفت:رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان و بیانگر مشکلات و دغدغه های روز جامعه هستند که با نقدهای سازنده و ارائه راهکارها می توانند یاری دهنده مسوولان در ارائه خدمات به مردم باشند.

    شهردار لولمان از مراحل پایانی عقد قرارداد زمین ۳۳ هکتاری جنب رودخانه سپیدرود خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم جهت احداث مجتمع ورزشی چندمنظوره شامل (زمین چمن مصنوعی ، آفرود ، زمین فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی ) صورت گرفته است.

    وی در خصوص اهتمام ویژه شهرداری لولمان به بخش بهداشت و درمان تصریح کرد: روند احداث مجتمع پزشکی شبانه روزی و دندانپزشکی شهرداری لولمان آغاز شده است که با احداث این مجتمع تسهیل در ارائه خدمات رسانی به مردم صورت می گیرد‌.

    شهردار لولمان با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت در این شهر یادآورشد:بیش از ۸ پروژه عمرانی در سطح شهر لولمان هم زمان با هفته دولت در راستای ارائه خدمات به مردم افتتاح می شود.

    وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها جهت اجرای طرح ستارگان درخشان در لولمان هم زمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفته است ، گفت: بخش های ویژه فرهنگی ، هنری و آیینی همراه با مسابقات متنوع ، دیدار خانواده محترم شهیدان ، تجلیل از رزمندگان و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی از برنامه های اجرای طرح ستارگان درخشان است.

    وی با اشاره به انتخاب ریاست جدید شورای اسلامی شهر لولمان خاطرنشان کرد:از سوی اعضای شورای اسلامی ،آقای احمدیان به عنوان ریاست شورای اسلامی شهر لولمان انتخاب شد.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104897

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *