×

برنامه ی ‘سینما آینده’ در لاهیجان کلید خورد

  • کد نوشته: 26813
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۵
  • 82 بازدید
  • ۰
  • برنامه سینما آینده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان و انجمن سینمای جوان بصورت ماهی یک بار برگزار خواهد گردید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در این برنامه جدیدترین و شاخص ترین فیلم های کوتاه ایران و جهان در قالب های داستانی و مستند و تجربی و پویانمایی به نمایش […]

    برنامه ی ‘سینما آینده’ در لاهیجان  کلید خورد
  • برنامه سینما آینده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان و انجمن سینمای جوان بصورت ماهی یک بار برگزار خواهد گردید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم در این برنامه جدیدترین و شاخص ترین فیلم های کوتاه ایران و جهان در قالب های داستانی و مستند و تجربی و پویانمایی به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

    در اولین برنامه «سینما آینده » که قرار است روز چهارشنبه ششم دی ماه راس ساعت ۱۶/۳۰عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار گردد فیلمهای کوتاه« کچ » ساخته مهرداد حسنی ،« امضاء » ساخته محمد ثریا؛ «گورمردها» ساخته علی مردمی ؛ « زیر پوست برف » ساخته لیلا وفادار؛« شکننده »ساخته الکس موراوسکی به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

    این برنامه در قالب پنجاه و پنجمین جلسه پاتوق فیلم و فیلمنامه لاهیجان برگزار خواهد شد .

    فیلمهای کوتاه سینما آینده در شهرستانهای شرق گیلان هم بصورت چرخشی به نمایش درآمده و در معرض دید علاقمندان به سینما قرار گیرد.

    قابل ذکر است که برنامه «سینما آینده » توسط انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقا جایگاه فیلم کوتاه، آشنایی مخاطبان با فضای فیلم کوتاه به عنوان یک حوزه فیلمسازی حرفه‌ای و ارتباطی صمیمانه میان فیلمسازان و انجمن با همکاری موزه فرش ایران برای نخستین بار روز چهارشنبه ۵ خردادماه سال جاری در محل موزه فرش ایران برگزار شد .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26813

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *