×

برگزاری مراسم معارفه با حضور فرماندار لنگرود؛ محسن کشاور بخشدار کومله شد | بخشدار جدید ظرفیتها را شناسایی کند

  • کد نوشته: 64662
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۵
  • 165 بازدید
  • ۰
  • آئین معارفه محسن کشاورز به عنوان بخشدار کومله با حضور رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرود روز چهارشنبه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، «رحیم حیدری» در مراسم تکریم و معارفه بخشدار کومله که روز چهارشنبه، ۲۴ دی در بخشداری برگزار شد، با اشاره به خاطرات خوب و نام نیک بخشدار سابق در […]

    برگزاری مراسم معارفه با حضور فرماندار لنگرود؛  محسن کشاور بخشدار کومله شد | بخشدار جدید ظرفیتها را شناسایی کند
  • آئین معارفه محسن کشاورز به عنوان بخشدار کومله با حضور رحیم حیدری فرماندار شهرستان لنگرود روز چهارشنبه برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، «رحیم حیدری» در مراسم تکریم و معارفه بخشدار کومله که روز چهارشنبه، ۲۴ دی در بخشداری برگزار شد، با اشاره به خاطرات خوب و نام نیک بخشدار سابق در دوران تصدی در بخشداری کومله، گفت: بخشدار جدید کومله نیز جوان پرتلاش و توانمندی است که باید تلاش کند صحنه‌ها و عرصه‌ها را در این بخش رونق دهد.

    فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه همه دارای مشکلاتی هستند و به دنبال مشکلات دارای ظرفیت‌هایی هستند تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود، هم افزایی و حل و فصل مشکلات به معنای مسئول بودن است و مسئول باید وقت بیشتری را در کمک و خدمت به مردم بگذارد.

    حیدری با اشاره به شرایط موجود در جامعه و تحریم‌هایی که نظام استکباری ایجاد کرد، اذعان کرد: تنها موضوعی که کمبودها را جبران می‌کند توسعه ظرفیت‌ها و هم افزایی با صاحب نظران است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان گیلان با تاکید بر اینکه بخشدار جدید باید در بخش‌های مختلف حسب کارگروه‌ها و ظرفیت‌ها صاحب اثر و نظر باشد، تصریح کرد: بخشی از ظرفیت‌ها شامل طبیعت بکر کومله، مزارع چای و برنج، ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی است.

    حیدری با بیان اینکه هنر این است که ببن ظرفیت‌ها وفاق ایجاد شده و به نحو احسن استفاده شود، خاطرنشان کرد: بخشدار جدید با وقت‌گذاری و هم اندیشی با اقشار مختلف، شناسایی ظرفیت‌های بخش، پیگیری مسائل مربوط به بیمارستان در حال ساخت و دیگر مسائل پیگیر امورات مربوط به بخش باشد.

    گفتنی است، در این مراسم از زحمات «محمد علی خداجو» قدردانی و «محسن کشاورز» به عنوان بخشدار جدید کومله معرفی شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64662

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *