×

برگزاری نشست «برای خاطر رنگ گندم….» در لاهیجان

  • کد نوشته: 17894
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۰
  • 59 بازدید
  • ۰
  • به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان، نشستی با عنوان «برای خاطر رنگ گندم…» در موسسه ی امید پیام دهکردی در لاهیجان برگزار شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛در بخش اول برنامه، پیام دهکردی مدیر مسئول موسسه ی امید پیام دهکردی گفت: […]

    برگزاری نشست «برای خاطر رنگ گندم….» در لاهیجان
  • به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان، نشستی با عنوان «برای خاطر رنگ گندم…» در موسسه ی امید پیام دهکردی در لاهیجان برگزار شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛در بخش اول برنامه، پیام دهکردی مدیر مسئول موسسه ی امید پیام دهکردی گفت: اهمیت کودکان و نوجوانان و نقش موثر آن ها در اعتلای آینده ی کشور به اندازه ایست که باید برای آن برنامه ریزی دقیق و دراز مدت صورت بگیرد.

    در ادامه خوانش بخشی از کتاب «شازده کوچولو» نوشته ی آنتوان دوسنت اگزوپری توسط رضا بابک، عارفه لک و محمدعلی پورشکوری به همراهی اجرای زنده ی گروه موسیقی «مهیار حسین پور» انجام شد.

    پس از آن «عباس جهانگیریان» در سخنرانی خود ضمن گرامی داشت این روز و با یادی از «مهدی آذری یزدی» و «عباس کیارستمی»، اشاره ای به تاریخچه ی کتاب شازده کوچولو نمود و به بررسی علل محبوبیت این اثر در جهان پرداخت.

    آسیب شناسی جریان ادبیات کودک و نوجوان در ایران فرازی دیگر از صحبت های وی بود و در انتهای سخنرانی پرسش و پاسخ و گفت و گویی میان جمع حاضر،آقایان جهانگیریان و رضا بابک به عنوان بنیان گذار تئاتر کودک و نوجوان انجام شد.

    در پایان برنامه ، کتاب شازده کوچولو از طرف موسسه ی فرهنگی هنری امید پیام دهکردی توسط«رضا بابک» و« عباس جهانگیریان» به کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم اهدا گردید

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17894

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *