×

برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ هندبال بانوان در رشت

  • کد نوشته: 29921
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۰
  • 176 بازدید
  • ۰
  • مدیر روابط عمومی هیئت هندبال استان گیلان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه هندبال بانوان در شهرستان رشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علیرضا پرندوش در این رابطه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در برنامه‌های آموزشی هیئت هندبال استان گیلان، یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ هندبال […]

    برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ هندبال بانوان در رشت
  • مدیر روابط عمومی هیئت هندبال استان گیلان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه هندبال بانوان در شهرستان رشت خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علیرضا پرندوش در این رابطه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در برنامه‌های آموزشی هیئت هندبال استان گیلان، یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ هندبال بانوان از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۶ در شهرستان رشت برگزار شد.

    وی افزود: این کلاس به مدرسی سرکار خانم طاهره مبرا دارای مدرک دکترای فیزیولوژی ورزشی و فوق‌لیسانس بیومکانیک و از مدرسان تراز اول هندبال کشور و بازیکن اسبق تیم ملی هندبال ایران برگزار شده است.

    پرندوش با تقدیر از حضور دکتر مبری در شهرستان رشت و تدریس این دوره از کلاس‌های مربیگری، خاطرنشان کرد: داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم متوسطه و حداقل سن ۱۸ سال از پیش‌نیازهای شرکت در دوره‌های مربیگری درجه ۳ هندبال می‌باشد.

    مدیر روابط عمومی هیئت هندبال استان گیلان در پایان از برگزاری دوره‌های مربیگری هندبال در این استان در آینده خبر داد و گفت: هیئت هندبال گیلان در نظر دارد در آینده نیز برای افزایش دانش مربیگری در سطوح مختلف، کلاس‌های مربیگری این رشته را برگزار کند




    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29921

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *