×

بله آقای سخنگو | هم شورای شما کم حاشیه ترین شوراهاست و هم شهردارتان بی نظیر ترین شهرداران !

  • کد نوشته: 43393
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۹
  • 167 بازدید
  • ۰
  • پایگاه خبری گیل و دیلم | از زمان آغاز به کار اعضاء دوره ی پنجم شورای اسلامی شهرستان لاهیجان ، غالبا انتظاراتی از جانب مردم متوجه منتخبین این پارلمان کوچک شهری مطرح شده است که می توان ارجح ترین آن را حفظ حقوق شهروندی در کنار حراست از منابع مالی و انسانی شهرداری بر شمرد […]

    بله آقای سخنگو |  هم شورای شما کم حاشیه ترین شوراهاست و هم شهردارتان بی نظیر ترین شهرداران !
  • پایگاه خبری گیل و دیلم | از زمان آغاز به کار اعضاء دوره ی پنجم شورای اسلامی شهرستان لاهیجان ، غالبا انتظاراتی از جانب مردم متوجه منتخبین این پارلمان کوچک شهری مطرح شده است که می توان ارجح ترین آن را حفظ حقوق شهروندی در کنار حراست از منابع مالی و انسانی شهرداری بر شمرد .
    با گذشت یک سال و نیم از عمر این شورا ، شاید عدم پاسخگویی در قبال آنچه مردم می بینند و می شنوند ، عمده ایرادات و انتقاداتی باشد که عزیزانمان را با آن مواجه کرده است .

    در ماجرای انتخاب شهردار هم ، حس ناسیونالیستی برخی دلسوزان شهری و مطالبه ی شهردار بومی ! از شورا ، فضا را چنانی آشفته کرد که گویی حضور شهردار سابق ، حتی برای یک روز اضافی دیگر هم، خیانتی به لاهیجان و لاهیجانیان محسوب می شده دریغ از این که گذشت زمان ! جای خالی حضور برخی از اعضاء شورای سابق و شهردار منتخبشان را به رخ می کشاند !

    و اما دست آخر هدیه یا سورپرایز اعضاء شورای شهر فعلی لاهیجان به مردم این دیار ، حضور شهرداری با خصوصیات منحصر به فرد خودش بود که مدیریت شهری را با چالش ها و اتفاقاتی عجیب آشنا و روبرو کرد !

    البته شاید بی انصافی است که برخی اعمال وی نادیده گرفته شده یا ناگفته مانده باشد که می توان یکی از کارهای مثبت شهردار جوان رشتی لاهیجان را پرداخت حقوق پرسنل این نهاد نیمه دولتی و رضایت نسبی قاطبه ی کارمندان شهرداری از لحاظ دریافتی های غالبا به موقع خود عنوان کرد .

    در هر حال آنچه که رسانه می بیند موظف به اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در چهارچوب قوانین تعریف شده ای است که می بایستی به رعایت باید ها و نباید های مندرج در آن اهتمام ورزیده ، همانطور که تاکنون نیز در همین راستا به خوبی انجام وظیفه و ایفای تعهد نموده است !

    و اما در خبر ها آمده بود، سخنگوی شورای شهر لاهیجان با اشاره به نکات مثبت عملکرد مدیریت شهری این شهرستان ، در دفاع از همکاران شورانشین خود ، فرموده است: شورای شهر لاهیجان ، کم حاشیه ترین شورا هاست!

    شاید اگر بخواهیم گوشه ای از حواشی این شورای کم حاشیه را با سخنگوی محترم در میان بگذاریم و درد دلی هم کرده باشیم ! اگر ضمانت حقوقی موارد بیان شده را پیش از انتشار آن برای این رسانه خبری قائل بوده و از طرح شکایت مجدد استنکاف نماید ، استقبال تحریریه این پایگاه خبری تحلیلی را در بر خواهد داشت !.
    به قول لسان الغیب ،

    چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست
    سخن شناس نَه‌ٔ جان من خطا اینجاست …!

    به هر صورت آنچه مسلم است، حق دانستن و حق اعتراض نسبت به مسائل ، معضلات و مشکلاتی است که تیم مدیریت شهری لاهیجان را زیر ذره بین نگاه مردمی و فعالین فضای مجازی قرار داده و علی رغم همه ی گفتنی های گفته و نوشتنی های نوشته شده ، سکوت این شورای کم حاشیه ! توام با شکایت از همه ی آنانی بود که گفتند و نوشتند و منتشر کردند !

    بله آقای سخنگو

    شورای شهر شما کم حاشیه ترین شوراهاست !

    اما پیوند این همدلی و همصدایی از درون مجموعه ای که باید محل تضارب آراء ، تبادل افکار و سلیقه و تجمیع انتقادات و راه حل های مشترک برای برون رفت از بحران ها و چاره اندیشی در مسیر رفع معضلات شهری باشد ! اگر برای جواد نجار تمیزکار مایه مباهات و سر خوشی و افتخار است، نگرانی همگان را بیش از پیش دو چندان خواهد کرد!!

    بله آقای سخنگو

    هم شورای شما کم حاشیه ترین شوراهاست
    و هم شهردارتان بی نظیرترین شهرداران !

    در انتها نظر سخنگوی محترم این شورای کم حاشیه را به روایتی از رییس مذهب حقه تشیع جلب می نماییم که فرموده است :

    یُجبَلُ المؤمنُ على کُلِّ طَبیعهٍ ، إلاّ الخِیانَهَ و الکَذِبَ .

    مؤمن بر هر خویى سرشته مى شود ، مگر خیانت و دروغ .

    ( الاختصاص : ۲۳۱ )

    باشد که مومن و رستگار بمانیم!

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43393

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *