×

بمناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب؛ ۵۰ پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد

  • کد نوشته: 41541
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۶
  • 99 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: بمناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۰ پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، شهرود امیرانتخابی روز شنبه در گفت و گویی افزود: پروژه های یاد شده […]

    بمناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب؛ ۵۰ پروژه گردشگری در گیلان به بهره برداری می رسد
  • مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: بمناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۰ پروژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، شهرود امیرانتخابی روز شنبه در گفت و گویی افزود: پروژه های یاد شده شامل ۲۸ طرح گردشگری اعم از سه هتل، سه مجتمع اقامتی و پذیرایی، دو مهمانپذیر، ۱۰ مجموعه بین راهی و سفره خانه سنتی، سه مجموعه بومگردی و هفت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، ۱۴ کارگاه صنایع دستی و هشت طرح مرمتی درحوزه میراث فرهنگی است.
    وی حجم سرمایه گذاری پروژه‌ها در بخش خصوصی را بالغ بر ۹۸۹ هزار میلیون ریال و پروژه های بخش دولتی را بالغ بر ۲۴ هزار میلیون ریال عنوان و بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۹۱۸ نفر در بخش های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.
    امیرانتخابی با اشاره به سپری شدن چهل بهار از عمر انقلاب اسلامی، توفیقات امروز کشور در توسعه و آبادانی را مرهون تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت خالصانه مسئولان خواند و افزود: اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان طی سال‌های اخیر تلاش های بی شائبه ای را در مسیر ارتقای صنعت گردشگری، اشاعه فرهنگ و هنر اصیل گیلانی و نیز حراست از بناهای تاریخی انجام داده که ماحصل آن بهره برداری از ۵۰ پروژه عملکردی این اداره کل در سال جاری است.
    امیرانتخابی ‘حمایت از کالای ایرانی ‘ را سرفصل تمامی فعالیت های میراث فرهنگی گیلان در سالهای اخیر دانست و بیان داشت: رسیدن به این مهم مستلزم تعاملات بین دستگاهی و ‌نیز همراهی سازمان های مردم نهاد و سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41541

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *