×

بهبود ۷ نفر از ۲۱بیمار بستری بر اثر آنفلوآنزا در صومعه سرا

  • کد نوشته: 54888
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۹
  • 83 بازدید
  • ۰
  • فرماندار صومعه سرا گفت : تا کنون از ۲۱ بیمار بستری شده بر اثر آنفلوانزا در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا ۷ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،سید جلال سید محمدی در گفت و گویی با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری […]

    بهبود ۷ نفر از ۲۱بیمار بستری بر اثر آنفلوآنزا در صومعه سرا
  • فرماندار صومعه سرا گفت : تا کنون از ۲۱ بیمار بستری شده بر اثر آنفلوانزا در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا ۷ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،سید جلال سید محمدی در گفت و گویی با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری در شهرستان در حال انجام است ، اظهارداشت: از دو نفر مشکوک به کرونا نیز یک زن ۶۳ ساله فوت کرده و حال یک نفر دیگر روبه بهبود است .

    وی تصریح کرد : بانوی ۶۳ ساله مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود که پس از چندروز بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا درگذشت و هنوز نتیجه آزمایش و تست کرونا وی مشخص نشده است.

    وی با قدردانی از عوامل مراکز بهداشت ودرمان و بیمارستان امام خمینی صومعه سرا گفت : برای گذر از این بحران ، هر شهروندی مسئولیت دارد و در واقع بدون همراهی و مشارکت شهروندان نمی توان در بعد پیشگیری ، مقابله و مهار این ویروس در منطقه اقداماتی انجام داد

    فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: شهروندان با حفظ آرامش می توانند اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دهند به شایعات که سبب استرس می شود توجه نکنند .
    کروناویروس‌ (Coronaviruses)، خانواده گسترده‌ای  از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

    این ویروس تا کنون در گیلان منجر به فوت سه نفر شده است.

    شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54888

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *