×

سخنگوی ستاد مردمی و اعتدالیون پزشکیان در گیلان:
بهترین های کشور کنار پزشکیان و برای ایران، پای کار آمده اند / یک قدم تا دولت سوم خاتمی فاصله داریم

  • کد نوشته: 103693
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۱
  • 18 بازدید
  • ۰
  • آنطور که مشارکت در دور نخست نشان داد، پزشکیان برخلاف سایر کاندیداهای جریان اصلاح طلبی در گذشته، توانسته در مشارکت پایین هم به موفقیت نسبی برسد و این موضوع کوچکی نیست.....
    بهترین های کشور کنار پزشکیان و برای ایران، پای کار آمده اند / یک قدم تا دولت سوم خاتمی فاصله داریم
  • به گزارش گیل و دیلم ،میزان مشارکت در انتخابات‌های ریاست جمهوری در ایران طی سالهای اخیر به شکل معناداری کاهش یافته و متاسفانه رکورد کمترین میزان مشارکت، روز جمعه گذشته به ثبت رسیده است.

    در همین خصوص سیدرحمان موسوی سخنگوی ستاد مردمی و اعتدالیون مسعود پزشکیان در گیلان در گفت و گو با ما اظهار کرد: آنطور که مشارکت در دور نخست نشان داد، پزشکیان برخلاف سایر کاندیداهای جریان اصلاح طلبی در گذشته، توانسته در مشارکت پایین هم به موفقیت نسبی برسد و این موضوع کوچکی نیست.

    موسوی تصریح کرد: همانطور که شاهد بودیم، مردم پیامشان را به گوش مسئولان کشور رساندند و امیدواریم در دور دوم با مشارکت و رای به دکتر پزشکیان پیام خود را که خواهان یک زندگی معمولی و اسایش نسبی و تعامل با دنیا است را اعلان کنند و فکر میکنم امروز که بهترین های کشور کنار پزشکیان و برای ایران، پای کار آمده اند، این مهم دستیافتنی است.

    وی افزود: اینکه اقای پزشکیان می،گوید دولت من دولت سوم خاتمی خواهد بود یک پیام مهم دارد؛ در این دوره، دولت خاتمی به توسعه سیاسی و تقویت نهادهای مدنی تاکید کرده بود و عملکرد موفق این دولت در سیاست خارجی نیز مورد توجه همگان قرار گرفت.

    موسوی به بخشی از دستاوردهای سیاست خارجی دولت خاتمی اشاره کرد و گفت: تنش‌زدایی و گسترش روابط منطقه‌ای: دولت خاتمی با سفرها و دیدارهای متعدد با مقام‌های دیگر کشورها، ایران را در مسیر خروج از انزوا قرار داد.

    تشکیل حساب ذخیره ارزی و تنظیم نرخ ارز: دولت خاتمی سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز را به اجرا درآورد و با موفقیت همراه بود.

    توسعه روابط با کشورهای اروپایی: دولت خاتمی توانست روابط ایران با کشورهای اروپایی را تقویت کند و به طور کلی، دولت اقای خاتمی در سیاست خارجی ایران تلاش کرد تا ارتباطات منطقه‌ای و بین‌المللی را تقویت و از انزوا خارج نماید.

    موسوی ادامه داد: در سمت مقابل متاسفانه با خطرات جدی رو به رو هستیم؛ سعید جلیلی، نماینده طیفی است که به تندروها معروف است و در موارد زیادی برخلاف تفکر اکثریت جامعه و مردم فکر و عمل می‌کنند.

    سخنگوی ستاد مردمی و اعتدالیون پزشکیان در گیلان ادامه داد: جلیلی در دوره‌‌ ریاست بر مذاکرات هسته‌ای ایران عملکردی به نمایش گذاشت که انعطاف‌ناپذیری سیاسی‌اش را با شعار “نه سازش، نه تسلیم” به اوج رسانده است. او بدون رسیدن به توافقی مشخص، بخشی از شدیدترین تحریم‌ها را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

    موسوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در دور دوم مردم عزیز کشورمان راه قهر با صندوق را کنار بگذارند چراکه در نهایت همه مان باید در همین محیط و البته با تصمیم های نسنجیده اقلیت، زندگی را بر خودمان و فرزندانمان سخت تر کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103693

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *