×

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت شد

  • کد نوشته: 32667
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۲
  • 210 بازدید
  • ۰
  • استعفای جلال الدین محمد شکریه با رای تمام اعضای شورا تصویب شد و بهراد ذاکری عضو علی البدل اول شورای شهر رشت جایگزین شکریه در شورا شد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،پس از مصوبه مجلس مبنی بر عدم عضویت همزمان روسای اتاق‌های اصناف در شوراهای شهر، جلال‌الدین محمد شکریه رییس اتاق اصناف مرکز […]

    بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت شد
  • استعفای جلال الدین محمد شکریه با رای تمام اعضای شورا تصویب شد و بهراد ذاکری عضو علی البدل اول شورای شهر رشت جایگزین شکریه در شورا شد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،پس از مصوبه مجلس مبنی بر عدم عضویت همزمان روسای اتاق‌های اصناف در شوراهای شهر، جلال‌الدین محمد شکریه رییس اتاق اصناف مرکز گیلان استعفای خود از شورای شهر رشت را به هیات رئیسه این شورا اعلام کرد.

    شکریه در جلسه علنی شورای شهر رشت با قرائت استعفای خودش بیان کرد: بنده در انتخاب سخت و دشواری قرار گرفتم. بنده نماینده ۳ میلیون واحد صنفی بودم که از من درخواست کردند که در این عرصه حضور یابم ولی به جهت تفسیری که از قانون شد، مجلس هم دچار تشکیک بود ولی در نهایت مصوب شد این ممنوعیت عطف بماسبق میشود حالا فارغ از نگاه حقوقی به ماده ۴ نمی پردازم. اما باید تا اخر در صحنه می ماندم ۲۰۲ نفر در وضعیت کشور نگاهشان بمن بود و من باید جوابگوی اتاق اصناف کشور هم می بودم. شرایط اقتصادی کشور سخت است و امیدوارم اعضای شورا با استعفای بنده موافقت کنند و کمک کنند تا در مسئولیت بزرگتر خدمت کنم . 

    وی ادامه داد:می دانستم قدم در راه سختی گذاشتم و در برابر هجمه ها سکوت اختیار کردم از هجمه‌ها می گذرم و هرکه ما را یاد کرد ایزد او را یار باد هرکه ما را خوار کرد ازعمر برخوردار باد.

    رئیس شورا از استعفای ایشان ابراز ناخرسندی کرد و گفت: اگر چه شرایط کاری موجب شده،ولی امیدواریم ایشان مشاور شورای پنجم باقی بماند.

    به گزارش گیل و دیلم،استعفای جلال الدین محمد شکریه با رای تمام اعضای شورا تصویب شد و بهراد ذاکری عضو علی البدل اول شورای شهر رشت جایگزین شکریه در شورا شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32667

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *