×

بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام از اهداف مهم آبفای گیلان است

  • کد نوشته: 24382
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۸
  • 305 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید سرزده از امور آبفای سیاهکل و دیدار با کارکنان این امور، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را از اهداف مهم و ضروری آبفای گیلان عنوان کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محسن حسینی در بازدید سرزده از امور آبفای سیاهکل و دیدار با کارکنان این امور با […]

    بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام از اهداف مهم آبفای گیلان است
  • مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید سرزده از امور آبفای سیاهکل و دیدار با کارکنان این امور، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را از اهداف مهم و ضروری آبفای گیلان عنوان کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سید محسن حسینی در بازدید سرزده از امور آبفای سیاهکل و دیدار با کارکنان این امور با تأکید بر پیگیری مستمر پروژه‌های در حال اجرا اظهار کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها از اولویت‌های اصلی منطقه باید باشد زیرا خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان از اهداف مهم و ضروری آبفای گیلان است.

    رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی همکاران ساعی و خدوم آبفای سیاهکل و دیلمان تصریح کرد: اطلاع داشتن از وضعیت حوادث و اتفاقات به منظور تسریع در رفع حادثه و ارائه خدمات غیرحضوری و همچنین تحلیل و بررسی نیازهای مردم از اهداف مهم شرکت در راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی بصورت ۲۴ ساعته است.

    حسن امیدوار، مدیر امور آبفای سیاهکل و دیلمان نیز در این دیدار با تشریح روند اجرای پروژه‌ها در منطقه، گزارشی از آخرین وضعیت جاری امور سیاهکل و دیلمان در بخش آبرسانی ارائه کرد و گفت: علی‌رغم گرمای زیاد در تابستان ۹۶، در این شهرستان فصلی بدون تنش آبی را سپری کردیم.

    به گزارش گیل و دیلم، در پایان این دیدار صمیمانه مدیرعامل از تاسیسات و دیزل ژنراتور و پروژه های در حال اجرای شهرستان بازدید کرد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24382

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *