×

بهره مندی بالغ بر ۹۹ درصدی جمعیت شهری گیلان از نعمت گاز

  • کد نوشته: 24213
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۴
  • 101 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در استان گیلان از ۵۲ شهر ۵۱ شهر از نعمت گاز بهره مند هستند و گازسانی به استان از ثمرات انقلاب است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، مهندس اکبر اظهار کرد: گازرسانی در گیلان از ثمرات انقلاب اسلامی است و تا قبل از آن به جز چند […]

    بهره مندی بالغ بر ۹۹ درصدی جمعیت شهری گیلان از نعمت گاز
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در استان گیلان از ۵۲ شهر ۵۱ شهر از نعمت گاز بهره مند هستند و گازسانی به استان از ثمرات انقلاب است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، مهندس اکبر اظهار کرد: گازرسانی در گیلان از ثمرات انقلاب اسلامی است و تا قبل از آن به جز چند روستای مرزی، بقیه شهرها و مناطق استان از نعمت گاز بی بهره بودند .

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان خاطرنشان کرد: هم اکنون و پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۱ شهر از ۵۲ شهر از نعمت گاز بهره مند شده اند، البته آن یک شهر، شهر تاریخی ماسوله است که به دلیل حفظ بافت تاریخی امکان گازرسانی به آن وجود ندارد .

    وی با اشاره به بهره مندی بیش از ۹۹ درصدی جمعیت شهری از نعمت گاز افزود:در بخش روستایی نیز بالغ بر ۱۸۰۰ روستای استان با پوشش ۹۵ درصدی از نعمت گاز برخوردار شده اند .

    مهندس اکبر تصریح کرد: تا پایان سال ۹۷ تمام روستاهایی که قابلیت گازرسانی را داشته باشند از نعمت گاز بهره مند خواهند شد .

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برخورداری مردم ایران از انرژی پاک را مرهون تلاشهای کلیه همکاران شرکت ملی گاز ایران در پالایشگاه ها،خط انتقال و شرکت های گاز استانی دانست

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24213

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *