×

بهمنیار عازم مسابقات کاراته وان اتریش شد

  • کد نوشته: 43064
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۲
  • 161 بازدید
  • ۰
  • سارا بهمنیار به همراه تیم ملی کاراته ایران در مسابقات وان اتریش حضور یافت. به گزارش گیل و دیلم ،رئیس هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: لیگ جهانی کاراته وان اتریش با حضور زبده ترین کاراته کاران کشورهای مختلف در این کشور آغاز شده و سارا بهمنیار از امروز به […]

    بهمنیار عازم مسابقات کاراته وان اتریش شد
  • سارا بهمنیار به همراه تیم ملی کاراته ایران در مسابقات وان اتریش حضور یافت.

    به گزارش گیل و دیلم ،رئیس هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: لیگ جهانی کاراته وان اتریش با حضور زبده ترین کاراته کاران کشورهای مختلف در این کشور آغاز شده و سارا بهمنیار از امروز به مصاف رقبای خود می رود.
    رضا رسولی افزود: بر این اساس این کاراته کار ملی پوش و شایسته گیلانی طبق قرعه کشی انجام شده، در دور اول وزن ۵۰- با قرعه استراحت روبرو شده است.
    وی اضافه کرد: بهمنیار در دور دوم وزن خود در رقابت های کاراته وان اتریش باید منتظر برنده دیدار کاراته کاران کشورهای بلاروس و پرتغال باشد تا با برنده این دیدار روبرو شود.
    در رقابت های کاراته لیگ جهانی وان اتریش ، ۲۰۵۷ کاراته کار از ۹۹ کشور حضور دارند که به مدت سه روز در بخش های کاتای انفرادی و تیمی مردان و بانوان و مبازه بانوان و مردان در اوزان مختلف با هم به رقابت می پردازند.
    سارا بهمنیار که طی سال گذشته در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود ، سال جاری در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43064

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *