×

به حجم کل مخازن آبی گیلان اضافه می‌شود

  • کد نوشته: 40184
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۱
  • 190 بازدید
  • ۰
  • با اجرای شیوه‌نامه ساماندهی آب‌بندان‌های گیلان، ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب تنظیمی در۱۸۰۰ قطعه شامل ۸۷۰ پهنه آب بندان به وسعت ۹۰۰۰ هکتار، به حجم کل مخازن آبی استان اضافه می‌شود. به گزارش گیل و دیلم و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، با تأکید مصطفی سالاری استاندار گیلان و پس از برگزاری۱۱جلسه کارشناسی و […]

    به حجم کل مخازن آبی گیلان اضافه می‌شود
  • با اجرای شیوه‌نامه ساماندهی آب‌بندان‌های گیلان، ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب تنظیمی در۱۸۰۰ قطعه شامل ۸۷۰ پهنه آب بندان به وسعت ۹۰۰۰ هکتار، به حجم کل مخازن آبی استان اضافه می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، با تأکید مصطفی سالاری استاندار گیلان و پس از برگزاری۱۱جلسه کارشناسی و تصمیم گیری، با مشارکت و حضور ۱۲دستگاه اجرایی و نهادهای نظارتی “دستورالعمل طرح ساماندهی آب بندان ها و تالاب های استان گیلان” نهایی و ابلاغ شد.

    با اجرای شیوه نامه ساماندهی آب‌بندان‌های گیلان، ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب تنظیمی در۱۸۰۰ قطعه شامل ۸۷۰ پهنه آب بندان به وسعت ۹۰۰۰ هکتار، به حجم کل مخازن آبی استان اضافه می‌شود.

    همچنین اجرای این طرح می‌تواند ذخیره آبی آب بندانهای استان را به میزان ۳.۳ برابر سد شهربیجار، ۵.۱ برابر سدشفارود، ۲.۹ برابر سدپلرود و ۶ برابر سد لاسک افزایش دهد.

    لازم به ذکر است؛در راستای شفاف سازی تصمیمات و نیز به منظور آگاهی و بهره‌برداری عموم مردم استان بویژه جامعه محلی در روستاها و شهرهای مجاور، کارشناسان، متخصصان و سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در حوزه های مربوطه “دستورالعمل طرح ساماندهی آب بندان ها و تالاب های استان گیلان”منتشر شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40184

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *