×

به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛ قدردانی استاندار گیلان از پرستاران با اهدای شاخه‌های گل

  • کد نوشته: 63879
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۹
  • 139 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب‌کبری(س) و روز پرستار، با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران قدردانی کرد و با اهدای شاخه‌های گل، این روز را به آنان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ارسلان زارع صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های […]

    به مناسبت روز پرستار صورت گرفت؛  قدردانی استاندار گیلان از پرستاران با اهدای شاخه‌های گل
  • استاندار گیلان در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب‌کبری(س) و روز پرستار، با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران قدردانی کرد و با اهدای شاخه‌های گل، این روز را به آنان تبریک گفت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ارسلان زارع صبح امروز (شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر رشت، ضمن اهدای شاخه‌های گل به پرستاران شاغل در بخش‌های مختلف این مرکز درمانی، از زحمات و ایثار اجتماعی آنان به‌ویژه طی ۱۰ ماه اخیر و شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

    وی همچنین از شماری از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت و برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.

    استاندار گیلان با اشاره به اهمیت مقوله سلامت و نقش پرستاران، شکیبایی، خلوص نیت و کوشش‌های خستگی ناپذیر این مدافعان و نگاهبانان سلامت را برای بیماران و خانواده‌های آنان امیدبخش خواند.

    وی با یادآوری نقش اثرگذار دورهمی‌های خانوادگی در شیوع ویروس کرونا، توجه به توصیه‌های بهداشتی مورد تأکید کادر درمان و پرهیز از شکل گیری اجتماعات انسانی بویژه در شب یلدا را قدردانی عملی از تلاش‌های مدافعان سلامت ذکر کرد.

    زارع همچنین با گرامیداشت یاد شهدای والامقام سلامت استان و تجلیل از ایثار ماندگار مدافعان سلامت، به روان پاک آن شهیدان درود و صلوات فرستاد و از درگاه خداوند متعال برای آنان طلب علو درجات کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=63879

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *