×

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ فراخوان مسابقه ثبت لحظه های دیدار مردمی با رئیس جمهوری

  • کد نوشته: 43165
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۴
  • 130 بازدید
  • ۰
  • به مناسبت حضور و سخنرانی رئیس جمهوری در شهرستان لاهیجان ، مسابقه عکسی تحت عنوان شوق دیدار برای ثبت لحظه های تاریخی و به یادماندنی این دیدار برگزار می شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ضمن فراخوان از همه عکاسان و افرادی که از لحظه های دیدار رئیس جمهوری با مردم در […]

    به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ فراخوان مسابقه ثبت لحظه های دیدار مردمی با رئیس جمهوری
  • به مناسبت حضور و سخنرانی رئیس جمهوری در شهرستان لاهیجان ، مسابقه عکسی تحت عنوان شوق دیدار برای ثبت لحظه های تاریخی و به یادماندنی این دیدار برگزار می شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ضمن فراخوان از همه عکاسان و افرادی که از لحظه های دیدار رئیس جمهوری با مردم در لاهیجان عکس تهیه می کنند، خواست در این مسابقه شرکت کنند.
    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، نگار نادری روز سه شنبه گفت: به مناسبت سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به شهر چای، کلوچه و ابریشم و دیدار مردمی در پانزدهم اسفند ماه، مسابقه عکس شوق دیدار از ثبت لحظه های زیبا و باشکوه استقبال مردمی از رئیس جمهوری در شهر لاهیجان برگزار می شود. 
    وی افزود: این مسابقه شامل عکس های موبایلی و حرفه ای است که باید با فرمت JPG ، اندازه ضلع بزرگ ۱۲۰۰ پیکسل ، حداقل ۳۰۰ و حداکثر ۷۰۰ کیلوبایت باشد و علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه حداکثر سه قطعه عکس در هر بخش، با مشخصات کامل عکاس به همراه شماره تماس ثابت و همراه او به نشانی الکترونیکی iycs.lahijan@gmail.com ارسال کنند. 
    نادری مهلت ارسال آثار را تا بیستم اسفند ذکر کرد و یادآور شد: آثاری که پس از آن ارسال شود پذیرفته نخواهند شد؛ تاریخ اعلام آثار راه یافته به مسابقه پس از بررسی آثار توسط هیأت داوران ، نتایج آثار منتخب در تاریخ بیست و هشتم فروردین ماه ۹۸ همزمان با روز ولادت حضرت علی اکبر ( ع) و روز جوان اعلام و در هر بخش عکس های موبایلی و حرفه ای به آثار برگزیده جوایز ارزنده اهداء خواهد شد.
    این مسابقه با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فرمانداری شهرستان ، مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان ، شورای اسلامی شهر ، شهرداری و اداره آموزش و پرورش لاهیجان برگزار می شود.
    لاهیجان در شرق استان گیلان واقع است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43165

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *