×

بیانیه تند و تیز سلمان زارع علیه نیکفر نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل؛ لطفاً برای اثبات خود دیگران را تخریب نکنید | بداخلاقی، تهمت، توهین و بی عدالتی را در جامعه ترویج نکنید

  • کد نوشته: 54572
  • ۱۳۹۸-۱۱-۳۰
  • 649 بازدید
  • ۰
  • سلمان زارع کاندیدای انتخابات لاهیجان و سیاهکل با ارسال بیانیه ای تند به انتقاد از بی اخلاقی های انتخاباتی اطرافیان نیکفر، نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل پرداخت. به گزارش گیل و دیلم ،متن این بیانیه بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم عرض ادب و سلام دارم خدمت مردم شریف، شهیدپرور، متدین و بافرهنگ شهرستانهای […]

    بیانیه تند و تیز سلمان زارع علیه نیکفر نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل؛ لطفاً برای اثبات خود دیگران را تخریب نکنید | بداخلاقی، تهمت، توهین و بی عدالتی را در جامعه ترویج نکنید
  • سلمان زارع کاندیدای انتخابات لاهیجان و سیاهکل با ارسال بیانیه ای تند به انتقاد از بی اخلاقی های انتخاباتی اطرافیان نیکفر، نماینده فعلی لاهیجان و سیاهکل پرداخت.

    به گزارش گیل و دیلم ،متن این بیانیه بدین شرح است؛

    بسم الله الرحمن الرحیم
    عرض ادب و سلام دارم خدمت مردم شریف، شهیدپرور، متدین و بافرهنگ شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل

    متاسفانه اخیرا مصاحبه ای تقطیع شده از اینجانب سلمان زارع کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی از سوی هواداران یکی از کاندیداهای محترم در فضای مجازی منتشر گردید و با بداخلاقی در این مصاحبه به گونه ای وانمود نموده اند که حقیر از کره ای دیگر به منطقه آمده، کاندیدای مجلس شده و علیرغم سالها مدیریت و کسب تجربه در محضر شما مردم شریف، هیچگونه تخصص و تجربه ای در هیچ موضوع و زمینه ای ندارم.

    مردم شریف شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل از روزیکه بنا به دلایلی به مبحث انتخابات ورود کردم جریانی منتسب به نماینده محترم فعلی سعی نمودند با تخریب شخصیت تمام کاندیداهای محترم از جناب اقای ندیمی گرفته تا دکتر حیدری نژاد، رقبا را به شکلی ناجوانمردانه از عرصه رقابت خارج نمایند که در همینجا به این عزیزان هشدار می دهم مبارزه ای را که در این عرصه آغاز نموده ام در تمام حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و منطقه ای ادامه می دهم ولی قبل از همه مبارزه واقعی ما با تزویر و دورویی کسانی می باشد که بدور از کرامت انسانی سعی در خارج نمودن رقبا از عرصه انتخابات هستند.

    انسانها با گذشت زمان افکار و رفتارهایشان عوض می شود و انتظاری بیش از این نباید از دوستان داشت. وضعیتی که هم اکنون در سطح شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل شاهد آن هستیم نتیجه این رفتارهای نابخردانه می باشد که بنده به عنوان یک کاندیدا از روز اول به خود اجازه ندادم غیر اخلاقی عمل کنم چون می خواهم الگویی از نماینده واقعی مردم بافرهنگ منطقه باشم.
    سوابق کاری اینجانب بیانگر این موضوع می باشد که هموار در طول دوران خدمتم اولویت اولم مبارزه با فساد و بی عدالتی بوده و با همین انگیزه نیز به عرصه انتخابات ورود کردم.
    عزیزان ما نباید با ناامیدی تسلیم شویم و به خودمان بقبولانیم که شهر و روستای محل زندگی ما اینجوری هست.

    من اینکار را نمی کنم و مطمئنم با کمک همه شما مردم خوب و با فرهنگ راهی برای کمک به شهرمان پیدا می کنیم و برای همه این موارد نیز برنامه هایی دارم.

    یکی از سخت ترین کارها در زندگی هر انسانی اینست که از کدام پل عبور کند و کدام پل را خراب نماید که با ورود حقیر به عرصه انتخابات تصمیم گرفتم خودم خراب شوم تا مردم عزیز شهر ما به سلامت از وضعیتی که در آن قرار گرفته اند عبور نمایند و در این راه پر فراز و نشیب اعتقاد دارم عوارض و زیانهایی برای ما همیشه وجود دارد بخصوص زمانیکه بجای مراجعه به متخصص مربوطه بدون هرگونه برنامه ریزی و سر خود بیاییم نسخه ای برای شهر و منطقه تجویز کنیم.

    اینجانب در راهی که برای شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل آغاز کرده ام و برای پیشرفت و اعتلای منطقه در همه سطوح با همکاری شما مردم عزیز ثابت و استوار می باشم که در این راه باید ضمن تعامل خوب و سازنده با تمام دستگاه های اجرایی و هر دولتی که در رأس کار باشد و با توجه به امکانات و پتانسیلهای بالای این دو شهرستان باید اولویت بندی نماییم.

    اولویتهای من بوجود آوردن امکانات لازم برای سازمانهای دولتی و همچنین شما مردم عزیز می باشد چرا که اعتقاد دارم زمانی مردم می توانند از مسئولین خود انتظار خدمت شایسته داشته باشند که مدیرانی بادانش و پاکدست در راس امور شهرستان باشند.

    نماینده باید پاسخگوی همه مردم باشد و نماینده همه اقشار جامعه باشد،
    نماینده خوب برآیند افکار عمومی، نیازها و خواسته های یک جامعه را در ارتباط با دولت و ارگانهای ذیربط کارسازی نموده و با قدرتی که از رأی شما مردم گرامی بدست می آورد امکانات و اعتبارات را در راستای قوانین برای منطقه جذب می نماید تا امید به زندگی، پایداری و پویایی اقتصادی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و … افزایش پیدا نماید نه اینکه بدون هیچگونه باور و اعتقادی به حل مشکلات مردم نمایند، خود را صرف اهداف حزبی و تشکیلاتی نمایند.
    نماینده خوب باید مستقل بوده و این هنر را داشته باشد که بخاطر منافع مردمش با هر دولتی اعم از اصولگرا یا اطلاح طلب تعامل داشته باشد تا بتواند به حل مشکلات بنیادی و ضعفهایی که خود سالها از نزدیک شاهد آن بودم اقدام نماید.
    همه شما عزیزان مستحضرید که عقب افتادگی سنواتی منطقه ما زیاد است، شرایط دشوار و سختی داریم، اگر امروز مشکلاتی داریم مربوط به این است که در برخی امور مربوط به حاکمیت دچار کاستی هستیم، بنیان انتخابات را ما مردم می گذاریم. سختی ها و دشواریهای معیشتی بر کسی پوشیده نیست، توقعات به حق مردم فراوان است و امکانات کشور در شرایط تحریم محدود است.
    بنده اهل قولهای فریبنده و اغراق نیستم اما با برنامه هایی که دارم مصمم به انجام کارهای بزرگ برای حوزه انتخابیه هستم.

    اگر انتخاب نکردیم یا انتخاب بهتری انجام ندادیم نتیجه اش به خود ما بر میگردد کیفیت مجلس وقتی پایین می رود همان چیزی می شود که همه در ماجراهای اخیر دیده ایم: فشار معیشتی به مردم زیاد می شود و به جای اصلاح امور عده ای از این فشار سوء استفاده می کنند و با موج سواری حداکثر بهره را می برند؛ در این مشکلاتی که برای مردم که صاحبان اصلی این کشور هستند بوجود آمده همه شاهدیم که از دیوار صدا درمیاد ولی از مجلس هیچ صدایی در جهت حمایت از مردم بلند نمی شود.
    البته انفعال مجلس به موضوعات اخیر برنمی گردد بلکه به مواقعی بر می گردد که بودجه کشور را می بندند و سهم لاهیجان و سیاهکل از بودجه حتی به نسبت شهرهای مجاور به طرز چشمگیری کاهش پیدا نموده است و با گذشت اینهمه سال نه تنها ذره ای از مشکلات این دو شهرستان برطرف نمی شود بلکه هر روز مشکلی بر مشکلات قبلی اضافه می گردد.
    وزن مجلس و قدرت آن حاصل ورود نمایندگانی شجاع و پاکدست است نه به ساختمان عظیم و زیبای آن. بنده با اعلام لیست اموال و شفافیت آرای نمایندگان موافقم و باز هم عرض می کنم نماینده شما باید مستقل باشد و خود را وابسته جز به مردم وابسته هیچ حزب و نهادی نکند تا بتواند برای شما مردم عزیز مفید واقع شود.
    انهایی که در صدد حذف زارع هستند از زارع می ترسند و میدانند که من با فساد سازمان یافته برخورد می کنم.
    جوانان عزیز منطقه رکن اصلی برنامه های من هستند و مجلس یازدهم باید برای جوانان این مرز و بوم متفاوت عمل کند در غیر این صورت شاهد سرخوردگی، یاس و حتی افزایش مهاجرت نیروی انسانی جوان و نخبه به دیگر کشورها خواهیم بود. ما نباید اجازه دهیم سرمایه های کشور هدر برود، بنده برای حضور قدرتمند ایران اسلامی در عرصه بین الملل و عزت آفرینی جوانان تمام تلاش خود را خواهم نمود.
    در پایان سوال من از شما مردم شریف این ست : چرا برخی می خواهند از همه ابزارها برای رسیدن به صندلی مجلس استفاده کنند و با صرف هزینه های هنگفت مانند شام دادن، شارژ مالی و بستن قرارداد با افرادیکه بدلیل عملکرد قدرت طلبانه و اشتباه همین افراد مشکلات اقتصادی دارند، شناسنامه بخرند تا سرنوشت انتخابات را تغییر بدهند؟
    رهبر فرزانه انقلاب حل مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت امور قرار داده اند و بر اساس همین نقشه راه من نیز با ارتباطاتی که در تمام دستگاه های اجرایی کشور دارم تمام تلاشم را برای حل مشکلات شما مردم عزیز به کار خواهم بست آنگونه که در شان شما باشد و دست همه شما را در این راه پر فراز و نشیب به گرمی میفشارم تا لاهیجان و سیاهکل دوباره به جایگاه واقعی خود در سطح استان و کشور برسند.

    خدایا چنان کن پایان کار
    تو خشنود باشی و ما رستگار

    حاج سلمان زارع

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54572

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *