×

بیش از سه هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در آستانه اشرفیه کشف شد

  • کد نوشته: 76217
  • ۱۴۰۰-۱۲-۲۱
  • 217 بازدید
  • ۰
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط سه هزار و ۱۱۸ عدد از انواع مواد محترقه غیر مجاز در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ سید مهدی یحیی پور صبح امروز در گفتگویی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم ۲۹ ساله توسط […]

    بیش از سه هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در آستانه اشرفیه کشف شد
  • فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط سه هزار و ۱۱۸ عدد از انواع مواد محترقه غیر مجاز در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ سید مهدی یحیی پور صبح امروز در گفتگویی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم ۲۹ ساله توسط مامورین نیروی انتظامی منطقه دستگیر شده افزود: این متهم نسبت به فروش مواد محترقه غیرمجاز اقدام می کرد.

    وی با اشاره به در پیش بودن آخرین چهارشنبه سال اظهار داشت: حفظ امنیت و آرامش مردم از الویت های نیروی انتظامی است و با هرگونه اقدامی که برای مردم ایجاد مزاحمت و خطر کند برخورد قاطع قانونی می شود.

    فرماندهی نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه در ادامه با اشاره به کشف ۷ تن چوب قاچاق در این شهرستان نیز گفت: این میزان چوب قاچاق در منطقه روستای پرکاپشت یاورزاده و به صورت دپو توسط عوامل پاسگاه انتظامی دهسر کشف و ضبط شده است.

    سرهنگ یحیی‌پور با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و به مقام قضائی معرفی شده یادآور شد: همچنین طی چند روز اخیر تعداد ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار نیز در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شده ند.

    به گفته وی ، این افراد در پی درگیری با یکدیگر اقدام به عربده کشی با سلاح های سرد کرده بودند که موجب مصدوم شدن ۲ نفر از آنان شده بود که با سرعت عمل پلیس شهرستان دستگیر شدند.

    شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76217

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *