×

بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان و رودسر کشف شد

  • کد نوشته: 34347
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۹
  • 215 بازدید
  • ۰
  • بیش از سه کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرستان های رودسر و لاهیجان در شرق استان گیلان کشف شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان روز سه شنبه اعلام کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در پی دریافت گزارش مردمی از […]

    بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان و رودسر کشف شد
  • بیش از سه کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرستان های رودسر و لاهیجان در شرق استان گیلان کشف شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان روز سه شنبه اعلام کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در استان مطلع شده و از صحت موضوع اطمینان یافتند.
    احدالله احدی افزود: ماموران خودروی سواری این قاچاقچی ۴۴ ساله را در حوزه شهرستان رودسر شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن، ۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و متهم مورد نظر را دستگیر کردند.
    فرمانده انتظامی لاهیجان نیز از دستگیری یک قاچاقچی با سابقه و کشف یک کیلو و ۹۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. 
    سرهنگ محمود قاسمی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه توزیع مواد در سطح شهرستان، پلیس بررسی موضوع را دستور کار قرار داد و ماموران با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها ، موفق به شناسایی متهم ۲۸ ساله و مخفیگاه او شدند. 
    سرهنگ قاسمی با اشاره به دستگیری متهم با مجوز مقام قضایی افزود: در بازرسی از این محل، یک کیلو و ۹۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
    شهرستان های رودسر و لاهیجان به ترتیب در ۷۵ و ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.

    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34347

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *