×

بیش از هفت هزار پرونده تخلف اقتصادی در گیلان تشکیل شد

  • کد نوشته: 38524
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۹
  • 142 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به بازرسی های صنفی و غیرصنفی انجام شده، از تشکیل هفت هزار و ۳۲۲ پرونده تخلف اقتصادی در استان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،محمد درویش کردار روز شنبه در گفت و گویی، تعداد […]

    بیش از هفت هزار پرونده تخلف اقتصادی در گیلان تشکیل شد
  • رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به بازرسی های صنفی و غیرصنفی انجام شده، از تشکیل هفت هزار و ۳۲۲ پرونده تخلف اقتصادی در استان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد درویش کردار روز شنبه در گفت و گویی، تعداد بازرسی های انجام شده طی هفت ماه گذشته را ۱۹۸ هزار و ۲۸۴ مورد عنوان و بیان کرد: برای این تخلف ها ، هفت هزار و ۳۲۲ پرونده تخلف با ارزش ریالی ۶۲ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۷۰۴ هزارو ۱۷۷ ریال تشکیل شده است.
    وی تعداد گزارش های مردمی دریافتی تخلف های اقتصادی واحدهای صنفی و غیر صنفی و رسیدگی شده را هفت هزار و ۷۶۶ مورد ذکر و تصریح کرد: از تعداد گزارش های دریافت شده ؛ دو هزار و ۷۶۱ مورد مربوط به پرونده های ۵۰۰ هزار ریالی ، چهار هزار و هشت مورد از این پرونده ها با ارزش ریالی بیشتر از ۵۰۰ هزار و کمتر از ۱۰ میلیون ریال بوده و ۵۵۳ مورد از پرونده ها ارزش بیش از ۱۰ میلیون ریال داشته است.
    در حال حاضر ۹۲ هزار و ۵۰۶ واحدصنفی و افزون بر سه هزار واحد تولیدی در گیلان فعال است.
    درویش کردار این تخلفات را شامل امتناع از عرضه کالا، گرانفروشی و احتکار عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه ، موضوع را با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در میان بگذارند.

    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38524

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *