×

بیش از ۱۲ کیلو مواد مخدر در گیلان کشف شد

  • کد نوشته: 32140
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۶
  • 126 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف بیش از ۱۲ کیلو شیشه، هروئین و تریاک در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، احداله احدی در جمع خبرنگاران از کشف انواع مواد مخدر در گیلان خبرداد و اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در […]

    بیش از ۱۲ کیلو مواد مخدر در گیلان کشف شد
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف بیش از ۱۲ کیلو شیشه، هروئین و تریاک در این استان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، احداله احدی در جمع خبرنگاران از کشف انواع مواد مخدر در گیلان خبرداد و اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت قاچاقچیان در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند. 

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار خودرو یک قاچاقچی ۳۲ ساله را در حوزه شهری شهرستان رودبار متوقف کردند، افزود: متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو نیسان ۱۰کیلو گرم تریاک کشف شد. 

    وی در ادامه به کشف ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه و هروئین در شهرستان لاهیجان اشاره کرد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس ۲ دستگاه خودروی ام وی ام قاچاقچیان را در حوزه شهری شهرستان لاهیجان متوقف کرده و ضمن دستگیری دو قاچاقچی ۴۰ و ۴۳ ساله، ۲ کیلوگرم شیشه و ۱۸۰ گرم هروئین و ۹۸۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف کردند. 

    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می‌باشد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32140

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *