×

بیش از ۲۰ هزار برگ توتو در آستانه‌اشرفیه کشف شد

  • کد نوشته: 46528
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۲
  • 136 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۲۰ هزار و ۴۵۰ برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن‌قلب در گفت وگویی، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در آستانه‌اشرفیه اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه […]

    بیش از ۲۰ هزار برگ توتو در آستانه‌اشرفیه کشف شد
  • فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از کشف ۲۰ هزار و ۴۵۰ برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ عیسی روشن‌قلب در گفت وگویی، با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در آستانه‌اشرفیه اقدام به پخش برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

    این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آستانه‌اشرفیه پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمنان حاصل کرده و منزل متهم مورد شناسایی قرار گرفت. 

    وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی ماموران پلیس به منزل متهم اعزام شدند، بیان کرد: در بازرسی از این مکان ۲۰ هزار و ۴۵۰ برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) کشف شد. 

    سرهنگ روشن‌قلب تصریح کرد: در این راستا متهم ۵۶ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46528

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *