×

بیش از ۳ تن گوشت و مرغ فاسد در انزلی کشف شد

  • کد نوشته: 30621
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۰
  • 89 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره دامپزشکی بندرانزلی از کشف و ضبط سه هزار و ۲۹۵ کیلوگرم فرآورده های خامی دام و طیور از مراکز عرضه و فروش و بسته بندی گوشت، مرغ و ماهی در این شهرستان طی نوروز امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی رسولی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار […]

    بیش از ۳ تن گوشت و مرغ فاسد در انزلی کشف شد
  • رئیس اداره دامپزشکی بندرانزلی از کشف و ضبط سه هزار و ۲۹۵ کیلوگرم فرآورده های خامی دام و طیور از مراکز عرضه و فروش و بسته بندی گوشت، مرغ و ماهی در این شهرستان طی نوروز امسال خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،علی رسولی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد : این مقدار کشف در ۴۸۴ مورد بازرسی از ۱۶۹ مرکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی ، پنج مرکز بسته بندی گوشت و مرغ و ماهی، ۱۰۶ رستوران و هتل و همچنین خودروهای حامل فرآورده های خام دامی از ۱۵ اسفندماه گذشته تا ۱۸ فروردین ماه جاری به دست آمد.

    وی افزود: ۶۷۰ کیلوگرم از این کشفیات مربوط به مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی شامل قصابی ها، مرغ فروشی ها و ماهی فروشی ها بود و ۲ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم نیز از مراکز بسته بندی گوشت، مرغ و ماهی در شهرستان کشف شد.

    رسولی یادآور شد: سه نفر از متخلفان در این رابطه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند ضمن اینکه یک مرکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی و همچنین یک مرکز بسته بندی گوشت و مرغ و ماهی پلمب شد.

    رئیس شبکه دامپزشکی بندرانزلی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک از سوی مراکز عرضه فرآورده های دامی ، مراتب را به شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند تا با افراد متخلف برخورد قانونی شود.

    بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان از مراکز مهم پرورش طیور در استان است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30621

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *