×

بیش از ۳۶ هزار عدد مواد محترقه در سیاهکل کشف شد

  • کد نوشته: 42675
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۱
  • 117 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۳۶ هزار ۶۳۵ عدد انواع مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب در گفت‌وگویی از کشف مواد محترقه در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود مقدار زیادی مواد محترقه را دپو […]

    بیش از ۳۶ هزار عدد مواد محترقه در سیاهکل کشف شد
  • فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ۳۶ هزار ۶۳۵ عدد انواع مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ حمید محمدی نسب در گفت‌وگویی از کشف مواد محترقه در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود مقدار زیادی مواد محترقه را دپو کرده و با توجه به نزدیکی پایان سال قصد توزیع آن‌ها را در شهرستان سیاهکل دارد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

    این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. 

    وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم ۳۶ هزار و ۶۳۵ عدد انواع مواد محترقه خطرناک کشف شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش مواد محترقه کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

    سرهنگ محمدی نسب گفت: در این راستا متهم ۳۲ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

    این مقام انتظامی گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌‌بخشی در کنار مراقبت خانواده‌ ‎ ها از فرزندان خود به‌ویژه در گروه‌های سنی دانش‌‌آموزی در هفته آخر سال باید مورد اهتمام جدی همگان قرار گیرد تا از بروز حوادث تلخ و تلفات جانی جلوگیری شود. 

    فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با هرگونه خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازد برخورد خواهد کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42675

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *