×

بیش از ۸میلیارد تومان وام به کارخانجات چای پرداخت شد

  • کد نوشته: 13283
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۲
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مبلغ ۸ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان وام به کارخانجات چایسازی پرداخت شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور،کلیه ادارات چای جهت پرداخت تسهیلات به‌زراعی باغات آمادگی کامل دارند. متقاضیان می‌توانند بدین منظور به اداره حوزه مربوطه خود مراجعه کنند. تاکنون در سال ۹۵ […]

    بیش از ۸میلیارد تومان وام به کارخانجات چای پرداخت شد
  • مبلغ ۸ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان وام به کارخانجات چایسازی پرداخت شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور،کلیه ادارات چای جهت پرداخت تسهیلات به‌زراعی باغات آمادگی کامل دارند. متقاضیان می‌توانند بدین منظور به اداره حوزه مربوطه خود مراجعه کنند.

    تاکنون در سال ۹۵ میزان ۱۳ میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان تسهیلات به چایکاران و مبلغ ۸ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان وام به کارخانجات چایسازی پرداخت شده است.

    همیشه برنامه‌های دولت بر این استوار است که با حمایت از تولید بصورت مستقیم و یا غیرمستقیم علاوه بر حل مشکلات، رفاه و زمینه‌های افزایش درآمد تولیدکنندگان و بهبود زندگی مردم را فراهم آورده که نمونه‌ای از آنرا می‌توان تداوم حمایت از محصول چای عنوان کرد.

    دولت همانند سالهای قبل از کل بهاء‌برگ سبز چای تولید شده فقط بخشی از آنرا (در سال ۹۵ مقدار ۳۸درصد)قدر سهم کارخانجات چایسازی در نظر گرفته است.

    در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی ضمن حمایت از تولیدکنندگان به‌منظور ارتقاء محصول چای تسهیلاتی را برای نوسازی(بهینه سازی انرژی،تجهیز ماشین آلات کشاورزی و بهداشتی کردن کارخانجات چایسازی)بصورت پنج ساله با دوسال تنفس و سود ۴ درصد و برای چایکاران به منظور جوانسازی باغات چای و بهبود مکانیزاسیون باغات چای که آنهم پنج سال با دوسال تنفس و بدون سود، از طریق صندوق توسعه و حمایت از صنعت چای کشور در ازای کار انجام گرفته در سالجاری پرداخت می شود و هرگونه سود حاصل از تسهیلات مذکور به سهم سهامداران (چایکاران و کارخانجات چایسازی) برگشت می‌کند.

    تاکنون تعداد ۹۹ واحد از کارخانجات به صندوق معرفی شده‌اند.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13283

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *