×

تاجگردون: تهدید پزشکیان به عزل به جوک شبیه است

  • کد نوشته: 107297
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۶
  • 64 بازدید
  • ۰
  • تهدید رئیس جمهوری توسط یک نماینده مجلس با واکنش‌هایی از سوی چهره‌های سیاسی روبه‌رو شد. آنچنان که غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس در واکنش به تهدید پزشکیان گفت: «من هم در خبر‌ها خواندم که یکی از نمایندگان تهران این فرمایش را فرمودند. به‌نظرم بیشتر به جوک شباهت دارد و ایشان فرایند تذکر، سوال و عزل رئیس جمهور را نمی‌داند.»....
    تاجگردون: تهدید پزشکیان به عزل به جوک شبیه است
  • به گزارش گیل و دیلم ، تهدید رئیس جمهوری توسط یک نماینده مجلس با واکنش‌هایی از سوی چهره‌های سیاسی روبه‌رو شد. آنچنان که غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس در واکنش به تهدید پزشکیان گفت: «من هم در خبر‌ها خواندم که یکی از نمایندگان تهران این فرمایش را فرمودند. به‌نظرم بیشتر به جوک شباهت دارد و ایشان فرایند تذکر، سوال و عزل رئیس جمهور را نمی‌داند.»

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: «بهتر است ایشان مطالعه‌اش را در خصوص قوانین بیشتر کند و روح جامعه‌ای که نیاز به آرامش و تمرکز بر موضوعات اصلی و مهم دارد را آزار ندهد.»

    وی ادامه داد: «اینگونه افراد همیشه در سیستم بودند و خواهند بود. کسانی که شعار پیروی از رهبری را می‌دهند و خلاف آن عمل می‌کنند و درست در موقع حساس آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و اگر چه همیشه با برخورد حکیمانه رهبری روبه‌رو می‌شوند. جدی نگیرید و این نوع فرمایشات نشان‌دهنده نداشتن دغدغه مردم است.»

    تاجگردون تاکید کردند: «اگر با مردم و بالاخص مردم زجر کشیده و آسیب پذیر که دغدغه زندگی دارند، روبه‌رو می‌شدند این حرف‌ها را نمی‌زدند.»

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107297

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *