×

تامین اعتبار پروژه راه چهاربانده شلمان به املش

  • کد نوشته: 42745
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۴
  • 132 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری راه چهاربانده شلمان به املش تاقبل از هفته دولت ۹۸ خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار و مصالح مورد نیاز این پروژه تامین شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا […]

    تامین اعتبار پروژه راه چهاربانده شلمان به املش
  • نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری راه چهاربانده شلمان به املش تاقبل از هفته دولت ۹۸ خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار و مصالح مورد نیاز این پروژه تامین شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا ،اسداله عباسی در جمع خبرنگاران، از بهره برداری راه چهاربانده شلمان به املش تاقبل از هفته دولت ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار و مصالح مورد نیاز این پروژه تامین شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

    نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پل کیازنیک املش، افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و حضور دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار گیلان و تیم عملیاتی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان جهت احداث پل کیازنیک تامین اعتبار شده و پیمانکار پروژه معرفی و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

    عباسی از تامین اعتبار پروژه کمربندی املش خبر داد و از شهرداری و شورای اسلامی شهر املش خواست تا قبل از سال جدید نسبت به آماده سازی و زیرسازی آن جهت استفاده مسافران نوروزی اقدام نمایند.

    عضو هیات رئیسه مجلس دهم از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص مساله زیست محیطی راه ارتباطی کلاچای – رحیم آباد – قزوین انتقاد کرد.

    وی در خصوص حل معضل کم آبی شهرستان‌های رودسر و املش و مساله تصفیه خانه طولات گفت: اخیرا مذاکره‌ای با وزیر محترم نیرو داشتم تصمیم گرفته شد در خصوص حل مساله تصفیه خانه طولات تمهیداتی اندیشیده شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42745

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *