×

 تا ساعاتی دیگر اعلام می شود؛ گزینه های نهایی شهرداری رشت چه کسانی خواهند بود؟

  • کد نوشته: 36907
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۹
  • 132 بازدید
  • ۰
  • در جلسه غیر علنی عصر امروز شورای اسلامی شهر رشت که قرار است از دقایقی دیگر آغاز شود گزینه های نهایی شهرداری رشت معرفی خواهند شد. گیل و دیلم– در جلسه غیر علنی عصر امروز شورای اسلامی شهر رشت که قرار است از دقایقی دیگر آغاز شود گزینه های نهایی شهرداری رشت معرفی خواهند شد. بر […]

     تا ساعاتی دیگر اعلام می شود؛ گزینه های نهایی شهرداری رشت چه کسانی خواهند بود؟
  • در جلسه غیر علنی عصر امروز شورای اسلامی شهر رشت که قرار است از دقایقی دیگر آغاز شود گزینه های نهایی شهرداری رشت معرفی خواهند شد.

    گیل و دیلم– در جلسه غیر علنی عصر امروز شورای اسلامی شهر رشت که قرار است از دقایقی دیگر آغاز شود گزینه های نهایی شهرداری رشت معرفی خواهند شد.

    بر این اساس طبق آخرین شنیده ها گزینه های نهایی شهرداری رشت به احتمال فراوان از بین گزینه های زیر معرفی می شوند:

    اکبر نیکزاد: استاندار سابق اردبیل و برادر علی نیکزاد (وزیر راه دولت احمدی نژاد) که امروز وارد گیلان شد بار دیگر به عنوان یکی از گزینه های جدی شهرداری رشت مطرح شده است. شهرداری اردبیل و استاندار کهگیلویه و بویر احمد و معاون استاندار قزوین از دیگر سوابق او است. 

    بهزاد نیک فهم: استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی و معاون فعلی دانشگاه آزاد صومعه سراست. او دانش آموخته معماری و از پیمانکاران شناخته شده شهرداری رشت است.

    محمد پورناصرانی: معاون معماری شهرداری رشت که پیش از این شهردار مناطق ۱، ۳ و ۴ بوده است.

    مسعود کاظمی: شهردار فعلی لاهیجان و رئیس سال پایانی شورای چهارم رشت از دیگر گزینه های مطرح به شمار می رود.

    مسعود موسوی: استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی است و در انتخابات اخیر نظام مهندسی نیز آرای لازم برای ورود به هیئت مدیره را به دست آورده است.

    حامد عبدالهی: در حال حاضر رئیس شورای استان گیلان و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت است. وی پیش از این سابقه شهرداری منطقه ۵ رشت و مدیرعاملی سازمان زیباسازی شهرداری رشت را در کارنامه دارد.

    رضا رسولی: نایب رئیس فعلی شورای اسلامی شهر رشت و استاد دانشگاه است. وی برای دومین دوره متوالی رای اعتماد را از شهروندان کسب کرده است.

    جواد تن زاده: دارای دو مدرک دکتری مهندسی عمران در گرایش های راه و ترابری و خاک و پی است. وی مالک سابق سپیدرود است و سال گذشته نیز از گزینه های جدی شورا برای شهرداری رشت بوده است.

    ولی اله عظمتی: فرماندار رشت در دولت احمدی نژاد بوده است. وی رایزنی با خودش برای قبول این مسئولیت را طی گفتگویی تکذیب کرده است.

    علی مبصر: دکتر مبصر، از چهره های ترافیکی شناخته شده نظام مهندسی کشور، جوان و بومی است.

    رضا ساغری: شهردار اسبق رشت که بار دیگر نامش به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شده است. 

    گزارش تکمیلی در ساعات آینده منتشر می شود.

    منبع:حرف تازه

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36907

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *