×

تا ساعاتی دیگر با تصمیم شورای نگهبان؛ آیا منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم تغییر می کند؟

  • کد نوشته: 69510
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۳
  • 184 بازدید
  • ۰
  • در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه، ابراهیم نجفی در رقابتی تنگاتنگ و با تنها ۴۰ رای بیشتر توانست پیروز رقابت‌ها نام گیرد اما به نظر می‌رسد که این پایان ماجرا نیست. به گزارش گیل و دیلم به نقل از گیل خبر ،بنابر شنیده‌ها، قرار است تا ساعاتی دیگر شورای نگهبان درباره […]

    تا ساعاتی دیگر با تصمیم شورای نگهبان؛  آیا منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم تغییر می کند؟
  • در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه، ابراهیم نجفی در رقابتی تنگاتنگ و با تنها ۴۰ رای بیشتر توانست پیروز رقابت‌ها نام گیرد اما به نظر می‌رسد که این پایان ماجرا نیست.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از گیل خبر ،بنابر شنیده‌ها، قرار است تا ساعاتی دیگر شورای نگهبان درباره رد یا تایید نتیجه این انتخابات تصمیم گیری کند. 

    از دو روستای تمچال و صفرابسته که نجفی توانست در آن‌ها با اختلاف زیاد حائز اکثریت آرا باشد، گزارشات متعددی به گوش می‌رسد و حتی برخلاف قانون، گویا انتخابات در آن‌ها تا ساعت ۳ بامداد ادامه داشته است!

    حضور نمایندگانی از اعضای شورای نگهبان برای بررسی دقیق‌ و جامع از روند انتخابات در حوزه شهرستان آستانه اشرفیه، وجود شبهات و احتمال تغییر در نتیجه نهایی انتخابات را تقویت کرده است.

    اختلاف رای بسیار کمی که میان نفرات اول و دوم وجود دارد، تایید صحت انتخابات را سخت و پیچیده‌ کرده به گونه‌ای که هیچ اتفاق و تصمیمی در این زمینه، بعید به نظر نمی‌رسد. 

    باید منتظر ماند و دید که در نهایت تصمیم شورای نگهبان چه خواهد بود و آیا منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی تغییر خواهد کرد یا خیر.

    گفتی است در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، از ۴۳ هزار و ۱۸۲ رای صحیح، ابراهیم نجفی با کسب ۱۲ هزار و ۷۰۹ رای و ۲۴/۲۲ درصد آرا نفر اول، ریحانه احمدی دهکا با ۱۲ هزار و ۶۶۹ رای نفر دوم و فرهاد شوقی چهارده نیز با ۱۱ هزار و ۱۹۹ نفر سوم شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=69510

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *