×

تجلیل نماینده ولی فقیه گیلان از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

  • کد نوشته: 17212
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۳
  • 212 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در گیلان از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برای اقدامات ارزنده فرهنگی و مذهبی تجلیل کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اهدای لوح تقدیر به مهندس رضا مسرور،رییس هیات مدیره و مدیر […]

    تجلیل نماینده ولی فقیه گیلان از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی
  • نماینده ولی فقیه در گیلان از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برای اقدامات ارزنده فرهنگی و مذهبی تجلیل کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اهدای لوح تقدیر به مهندس رضا مسرور،رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی برای اقدامات ارزنده فرهنگی و مذهبی سه سال اخیر در محدوده منطقه آزاد تجلیل بعمل آورد.

    در این دیدار رضا مسرور،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان گزارشی از فعالیت های فرهنگی و مذهبی سازمان در سه سال اخیر اعم از ساخت ۶ باب مسجد و بازسازی مدارس، ایجاد کانون های فرهنگی و هنری در مساجد،راه اندازی کتابخانه های ثابت و سیار و برپایی جشنواره های قرآنی و فرهنگی ارائه و آمادگی خود را جهت توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی در محدوده منطقه آزاد انزلی با بهره گیری از رهنمودهای حضرت آیت الله قربانی اعلام کرد.

    به گزارش گیل و دیلم،میزبانی منطقه آزاد انزلی از همایش شیوه های نوین تدریس معارف دین و اجلاس مدیران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از دیگر اقدامات فرهنگی و مذهبی سازمان منطقه آزاد انزلی در سال گذشته بوده است که در این دیدار از سوی آیت الله قربانی مورد تقدیر قرار گرفت.

    معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان و مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان نیز در این دیدار حضور داشتند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17212

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *