×

تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علت مرگ پزشک زن در بیمارستان رودسر آغاز شده است

  • کد نوشته: 8240
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۲
  • 110 بازدید
  • ۰
  • پزشک زن شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او از سوی پلیس آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، خانم دکتر مریم ناصری متخصص جراحی عمومی و پزشک با وجدان و باسواد بیمارستان رودسر که سال قبل هم به‌عنوان پزشک نمونه انتخاب شده بودند، در […]

    تحقیقات پلیس برای مشخص شدن علت مرگ پزشک زن در بیمارستان رودسر آغاز شده است
  • پزشک زن شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او از سوی پلیس آغاز شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، خانم دکتر مریم ناصری متخصص جراحی عمومی و پزشک با وجدان و باسواد بیمارستان رودسر که سال قبل هم به‌عنوان پزشک نمونه انتخاب شده بودند، در حین کشیک در بیمارستان درگذشت. شاهدین صحنه سکته قلبی را احتمال مرگ او می‌دانند.

    مریم ناصری از جمله پزشکان طرح سهمیه زنان بود که چند ماه پیش به‌خاطر فوت پدر دچار فشار روحی بوده و از طرفی به‌دلیل تنهایی مادرش درخواست انتقالی به شهر خودش را داشته که معاونت درمان استان گیلان با انتقال او به شهرش رشت مخالفت کردند.

    بررسی آخرین پیام‌های او در تلگرام به دوستانش نشان می‌دهد که او در مورد تعهد سهمیه زنان که ابتدا چهار ساله بوده و سپس ۱۲ساله شده است ناراحت بوده و اعلام کرده بوده که به دلیل فشار روحی و شرایط سخت دوری از خانواده و عدم همکاری مسوولین، طرح سهمیه زنان را رها خواهد کرد و و ادامه کار نمی‌دهد.

    در همین حال، به گزارش ایرنا، مدیر رسانه‌ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان اعلام کرد که علت فوت دکتر مریم ناصری پزشک عمومی بیمارستان رودسر در دست بررسی است.

    به گفته‌ی طلعت کاویانی، این پزشک صبح دو روز قبل ( ۳۰ آذرماه) پس از اتمام شیفت کاری‌اش در محل استراحت پزشکان بیمارستان رودسر (پاویون) فوت کرد.

    او گفت که هیچ مورد مشکوکی در مورد فوت این پزشک در محل پاویون دیده نشده بنابراین به نظر می‌رسد که دچار عارضه سکته شده باشد.

    مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تاکید کرد که با این همه، پرونده مرگ این پزشک عمومی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی استان گیلان ارجاع داده شده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8240

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *