×

تداوم تلاش راهداران گیلانی برای بازگشایی هفت محور روستایی از برف

  • کد نوشته: 64171
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۷
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان تلاش راهداری برای بازگشایی راه‌ها از برف ادامه دارد، گفت: همچنان هفت محور روستایی در سیاهکل، رودبار و رودسر مسدود است. به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی امروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه همچنان راهداران استان در حال برف‌روبی شریان‌های اصلی استان هستند، اظهار […]

    تداوم تلاش راهداران گیلانی برای بازگشایی هفت محور روستایی از برف
  • مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان تلاش راهداری برای بازگشایی راه‌ها از برف ادامه دارد، گفت: همچنان هفت محور روستایی در سیاهکل، رودبار و رودسر مسدود است.

    به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی امروز در گفت‌وگویی با بیان اینکه همچنان راهداران استان در حال برف‌روبی شریان‌های اصلی استان هستند، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۴۸۲ کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده‌اند.

    وی با اشاره به حجم بالای برف‌روبی انجام شده در استان از آغاز بارش برف تاکنون، گفت: تاکنون پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۵۰ مترمکعب برف از راه‌های استان کنار زده شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان برف‌روبی در معابر برخی از شهرستان‌ها ادامه دارد، گفت: برف‌روبی در برخی از راه‌های روستایی شهرستان‌های سیاهکل، رودبار و رودسر همچنان ادامه دارد.

    مرادی با اعلام اینکه در حال حاضر هفت محور روستایی در گیلان مسدود است، بیان کرد: دو محور مسدود ذر شهرستان سیاهکل، یک محور روستایی در رودبار و چهار محور روستایی در شهرستان رودسر همچنان مسدود است اما تلاش‌ها برای بازگشایی توسط راهداری ادامه دارد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64171

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *