×

تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری ممنوع است

  • کد نوشته: 21160
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۰
  • 49 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری و در روزهای تعطیل بدون داشتن حکم مأموریت و برگ تردد برابر ماده ۵ آیین نامه چگونگی و نحوه استفاده از خودرو های، دولتی ممنوع است. به گزارش ایسنا منطقه گیلان، سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران در خصوص […]

    تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری ممنوع است
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری و در روزهای تعطیل بدون داشتن حکم مأموریت و برگ تردد برابر ماده ۵ آیین نامه چگونگی و نحوه استفاده از خودرو های، دولتی ممنوع است.

    به گزارش ایسنا منطقه گیلان، سرهنگ محمدرضا محمدی در جمع خبرنگاران در خصوص تردد خوردهای پلام دولتی در ساعات غیر اداری، اظهار کرد: تردد خودروهای پلاک دولتی خارج از ساعات اداری و در روزهای تعطیل بدون داشتن حکم مأموریت و برگ تردد برابر ماده ۵ آیین نامه چگونگی و نحوه استفاده از خودروهای دولتی ممنوع است.

    ‌این مقام انتظامی افزود: در استان گیلان برابر دستور مقام محترم قضایی خودروهای دولتی که در ساعت غیراداری و ایام تعطیل بدون داشتن حکم مأموریت تردد کنند، ضمن اعمال قانون وسیله توقیف و مراتب هم به مرجع قضایی و هم به اداره کل امور اقتصادی و دارایی منعکس می شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه این اقدام برای خودروهای دولتی سایر استان ها که در استان گیلان تردد کنند صدق می‌کند، تصریح کرد: عدم الصاق یا نصب علامت ممیزه خودروهاى دارای پلاک دولتى برروى شیشه با سایر قسمت هاى تعیین شده برابر جدول جرائم راهنمایی و رانندگی ۳۰۰ هزار ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

    وی با تشریح ماده ۵ آیین نامه چگونگی و نحوه استفاده از خودروهای دولتی، بیان کرد: طبق این ماده نیروی انتظامی، موظف است درباره تردد خودروهای دولتی در شهرها و جاده‌های سراسر کشور همانند سایر خودروها کنترل و نظارت‌های لازم را به عمل آورده و مشخصات خودروهای فاقد برچسب شناسایی و فاقد برگ مأموریت متضمن مشخصات راننده خودروهای مذکور را در مرکز به وزارت امور اقتصادی و دارایی و در شهرستان ها به سازمان‌های امور اقتصادی و دارایی استان‌های ذی‌ربط اعلام نماید.

    این مقام انتظامی با اشاره به تبصره۱ ماده ۵ آیین نامه چگونگی استفاده از خودرو های دولتی، بیان کرد: براساس این تبصره امور اقتصادی و دارایی پس از وصول گزارش نیروی انتظامی، مراتب را به دستگاه‌های اجرایی مربوط جهت طرح در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منعکس می‌نماید/ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21160

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *