×

تردد روان خودرو‌ها در جاده‌های خروجی گیلان

  • کد نوشته: 106394
  • ۱۴۰۳-۰۶-۳۰
  • 3 بازدید
  • ۰
  • رییس پلیس راه گیلان گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های خروجی استان، به ویژه جاده رشت – قزوین و عادی و روان است.‌...
    تردد روان خودرو‌ها در جاده‌های خروجی گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ جاور صفاری گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های خروجی گیلان به ویژه محور رشت – قزوین عادی و روان است و هیچ گره ترافیکی در مسیر مشاهده نمی‌شود.

    وی افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی تعطیلات تابستانی و خروج مسافران از گیلان ، پیش بینی می‌شود از عصر امروز تا فردا، ترافیک در جاده‌های خروجی استان پرحجم و سنگین شود.

    رییس پلیس راه گیلان از هموطنان خواست با مدیریت زمان بازگشت خود ، خروج از گیلان به سمت شهر‌های مقصد را به ساعت‌های پایانی عصر و شب موکول نکنند تا سفری آرام و ایمن را به پایان برسانند.

    سرهنگ جاور صفاری از تداوم محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور خبر داد و افزود: تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ، ۳۰ و ۳۱ شهریور در محور امامزاده هاشم ـ لوشان و محور قدیم رشت ـ لوشان در مسیر‌های رفت و برگشت ممنوع است.

    وی اضافه کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور در محور اردبیل – آستارا هم اعمال می‌شود.

    رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه محدودیت ترافیکی از ساعت ۷ تا ۲۴ روز شنبه ۳۱ شهریور از سمت شمال به جنوب آزادراه منجیل به صورت یکطرفه اعمال می‌شود، افزود: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محور‌های اعلام شده، با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت در تاریخ‌های مورد نظر لغو خواهد شد

    سرهنگ جاور صفاری افزود: از ۳ روز گذشته تاکنون ۱۸۱ هزار خودرو به گیلان وارد شده است.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106394

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *