×

رئیس‌کل دادگستری گیلان:
ترک فعل مسئولان در گیلان بسیار است

  • کد نوشته: 104071
  • ۱۴۰۳-۰۴-۲۳
  • 42 بازدید
  • ۰
  • رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مبارزه با فساد از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: ترک فعل مسئولان در استان گیلان بسیار مشاهده می‌شود که باید با نظارت نمایندگان و مطالبه دستگاه قضایی پیگیری شود...
    ترک فعل مسئولان در گیلان بسیار است
  • به گزارش گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام‌ اسماعیل صادقی نیارکی در پنجمین نشست شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان گیلان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: باید بتوانیم با بهره‌گیری از اهداف عاشورا در پیشبرد اهداف سازمانی اقدام نماییم.

    وی رویکرد اصلی دستگاه قضایی را رویکردی تعاملی دانست و گفت: ارتباط سازنده و مؤثر با نمایندگان مجلس و سایر مسئولان اجرایی در دستور کار رؤسای دادگستری شهرستان‌ها قرار دارد.

    رئیس‌کل دادگستری گیلان با تأکید بر وحدت و همدلی و هم‌افزایی تمامی قوا با یکدیگر، تصریح کرد: باید تمامی سازمان‌ها و نهادها با کار جمعی و کمک به یکدیگر از مشکلات مردم گره‌گشایی نمایند تا با هم‌افزایی و همفکری همه دستگاه‌ها شاهد بهبود و رشد وضعیت اقتصادی در گیلان باشیم.

    حجت‌الاسلام‌ صادقی نیارکی احترام به اسناد بالادستی را ضروری دانست و اظهار کرد: بیانیه گام دوم یک سند راهبری است و افق ۴۰ساله دوم نظام را نشان می‌دهد.

    رئیس‌کل دادگستری گیلان مبارزه با فساد را از محورهای بیانیه گام دوم خواند و افزود: ترک فعل مسئولان در استان گیلان بسیار مشاهده می‌شود که باید با نظارت نمایندگان و مطالبه دستگاه قضایی پیگیری شود.

    وی با بیان اینکه رشد ۱۸ درصدی ورودی پرونده در استان گیلان بیشتر از سایر استان‌هاست ابراز کرد: نمایندگان مجلس باید در تأمین اعتبارات و تخصیص‌ها به دستگاه قضایی اهتمام جدی داشته باشند.

    حجت‌الاسلام‌ صادقی نیارکی با اشاره به اهمیت پروژه‌های در حال ساخت در استان، تصریح کرد: دستگاه قضایی کارنامه موفقی در حل مشکلات و موانع حقوقی پروژه‌های نیمه‌تمام دارد تا تأخیر در پروژه‌ها موجبات نارضایتی مردم را فراهم نکرده و به بیت‌المال ضرری وارد نکند.

    وی با اشاره به روحیه خدمتی شهید رئیسی و بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی با روحیه انقلابی و جهادی باید در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز در جهت رفع موانع و مشکلات در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

    مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی در برقراری امنیت انتخابات، از کمک‌ها و پیگیری‌های دادگستری استان گیلان در پیشبرد پروژه‌های استان تشکر کرد و خواستار استمرار حمایت‌های دستگاه قضایی از مشکلات و موانع پیش رو طرح‌ها و پروژه‌های استانی شد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104071

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *