×

تصادف زنجیره ای در محور لاهیجان – لنگرود ۶ مصدوم برجا گذاشت

  • کد نوشته: 23668
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۴
  • 82 بازدید
  • ۰
  • در تصادف زنجیره ای در محور لاهیجان- لنگرود ۵دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد نمودند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان این خبر افزود: در ساعت ۱۰: ۰۸ صبح امروز یک دستگاه کامیون کشنده( بونکر) که در مسیر لنگرود […]

    تصادف زنجیره ای در محور لاهیجان – لنگرود ۶ مصدوم برجا گذاشت
  • در تصادف زنجیره ای در محور لاهیجان- لنگرود ۵دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد نمودند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان این خبر افزود: در ساعت ۱۰: ۰۸ صبح امروز یک دستگاه کامیون کشنده( بونکر) که در مسیر لنگرود به لاهیجان در حال حرکت بود به علت خستگی و خواب آلودگی از محور خود خارج و پس از عبور از جدول میانه جاده به مسیر مخالف( لاهیجان به لنگرود) وارد گردیده و با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد می نماید و کامیون ولوو در اثر برخورد واژگون گردیده و با یک دستگاه سواری پراید پارک شده برخورد می نماید در همین حین یک دستگاه سواری کیا سراتو و یک دستگاه کامیون سواری پژو روآ با کامیون کشنده برخورد می نماید . در این حادثه راننده کامیون کشنده و راننده کامیون ولوو و راننده و سرنشین سواری کیا سراتو مجروح گردیدند. این تصادف باعث ترافیک در این محور گردید که با همت کارکنان پلیس راه و نیروهای امدادی هم اکنون رفت و آمد در این محور به صورت عادی و روان می باشد.

    ایشان در پایان اظهار نمود: رانندگان وسایل نقلیه عمومی می بایست حداکثر ۹ ساعت رانندگی نموده و در هنگام خستگی و خواب آلودگی در پایانه ها و پارکینگ های مناسب حاشیه جاده استراحت نمایند.

    شایان ذکر است که این تصادف ۶ مصدوم برجا گذاشت که مصدومین جهت درمان به بیمارستان ۲۲آبان لاهیجان و امینی لنگرود منتقل شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23668

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *