×

تصویر برداری فیلم «غبار گناه» در گیلان به پایان رسید

  • کد نوشته: 11264
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۳
  • 180 بازدید
  • ۰
  • تصویر برداری فیلم «غبار گناه» به کارگردانی ابوذر بذری در گیلان به پایان رسید. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فیلم نیمه بلند«غبار گناه» به کارگردانی ابوذر بذری دریاسری و تهیه کنندگی عیسی بذری دریاسری پس از ۹ روز تصویربرداری در لوکیشن چمخاله و لنگرود روز گذشته به پایان رسید. داستان این فیلم روایت […]

    تصویر برداری فیلم «غبار گناه» در گیلان به پایان رسید
  • تصویر برداری فیلم «غبار گناه» به کارگردانی ابوذر بذری در گیلان به پایان رسید.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» فیلم نیمه بلند«غبار گناه» به کارگردانی ابوذر بذری دریاسری و تهیه کنندگی عیسی بذری دریاسری پس از ۹ روز تصویربرداری در لوکیشن چمخاله و لنگرود روز گذشته به پایان رسید.

    داستان این فیلم روایت زن و شوهری است که درگیر مسئله سقط جنین و عواقب جسمی و روحی ناشی از آن هستند.

    « مرسده جهانی »و« میلاد افتخاری» از هنرمندان تئاتر و صدا و سیمای استان نقش آفرینی در این اثر را به عهده دارند و عوامل دیگر این فیلم عبارتند از نویسنده،دکتر رامین محمودیان بازنویسی فیلنامه،ابوذر بذری دریاسری تصویربردار،عارف نامور صدابردار،جاوید حسینی گریم،معصومه پایداری طراح صحنه، ابوذر بذری دریاسری منشی صحنه، معصومه پایداری مسئول رسانه ای،حسن غلامپور مجری طرح هستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، ابوذر بذری متولد شهرستان لنگرود فارق التحصیل کارگردانی سینما و عکاسی فیلمساز،فتوژورنالیست و مدرس عکاسی است، وی چندین سال سابقه همکاری با مطبوعات رسانه ها و خبرگزاری‌های کشور و برنامه های تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز کسب جوایز داخلی و خارجی متعددی را در کارنامه خود دارد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11264

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *