×

تضعیف سامانه بارشی در گیلان از امشب

  • کد نوشته: 43680
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۴
  • 133 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از تضعیف تدریجی سامانه بارشی در استان از امشب (جمعه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشنانسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه بارشی از منطقه است که بر این اساس طی غروب و شب شرایط […]

    تضعیف سامانه بارشی در گیلان از امشب
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از تضعیف تدریجی سامانه بارشی در استان از امشب (جمعه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر جمعه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشنانسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه بارشی از منطقه است که بر این اساس طی غروب و شب شرایط برای کاهش ابر پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: از فردا با استقرار سامانه کم فشار و وجود جریانات جنوبی، وزش باد گرم و افزایش دما (گاهی شدید بویژه در ارتفاعات، دامنه ها، مناطق مرکزی و شرقی استان) تا روز یکشنبه مورد انتظار است.

    سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی آسمان امروز را ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی خفیف، طی غروب و شب با کاهش ابر عنوان و برای فردا(شنبه) نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، افزایش دما ، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات، دامنه ها، مناطق مرکزی و شرقی پیش بینی کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۲۰ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان برای فردا با سه درجه مربوط به ماسوله، جیرنده و دیلمان خواهد بود. 

    وی بیشینه دمای امروز رشت را ۱۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز هشت درجه ذکرکرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43680

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *