×

تعامل گروه های سیاسی توسعه جامعه را به همراه دارد

  • کد نوشته: 52102
  • ۱۳۹۸-۰۹-۰۹
  • 145 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: تعامل و مشارکت احزاب و گروه های سیاسی توسعه همه جانبه جامعه را به همراه دارد و باید در این خصوص نگاه ویژه ای صورت گیرد. به گزارش گیل و دیلم ،یونس محمودی در نشست با جمعی از فعالین و اعتدالیون حامی دولت در محل فرمانداری این شهرستان افزود : افکار […]

    تعامل گروه های سیاسی توسعه جامعه را به همراه دارد
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: تعامل و مشارکت احزاب و گروه های سیاسی توسعه همه جانبه جامعه را به همراه دارد و باید در این خصوص نگاه ویژه ای صورت گیرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،یونس محمودی در نشست با جمعی از فعالین و اعتدالیون حامی دولت در محل فرمانداری این شهرستان افزود : افکار و نگرش های مختلف موجب می شود تا زمینه پیشرفت و اعتلای کشور و منطقه هرچه بیشتر فراهم شود.

    وی با بیان اینکه باید با نقدها و نظرات سازنده در جهت حفظ منافع ملی و منطقه ای گام برداریم، افزود : در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها باید منافع مردم مورد توجه قرار گیرد.

    وی همچنین با اشاره به اینکه از کلیه افکار و نظرات سازنده در جهت توسعه شهرستان آستانه اشرفیه بهره می بریم، گفت: تلاش بر
    آن است تا بستر نقد و بررسی و شفافیت امور در این شهرستان بیش از گذشته نهادینه شود.

    وی از همه فعالان سیاسی خواست تا بستر برگزاری یک انتخابات پرشور را در این شهرستان فراهم کنند.

    در ادامه این نشست مسائل مختلف شهرستان آستانه اشرفیه در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، عمرانی سرمایه گذاری مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

    مانور بررسی عملکرد سامانه جامع انتخابات 

    همچنین بر اساس گزارشی دیگر از خبرنگار ایرنا، همزمان با در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مانور بررسی عملکرد سامانه جامع انتخابات در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

    برگزاری این مانور از سوی کمیته فناوری و اطلاعات حوزه انتخابیه این شهرستان و در محل فرمانداری آستانه اشرفیه صورت گرفته است.

    در این مانور که تعداد ۱۰ نفر از عوامل کمیته فناوری اطلاعات و نمایندگان هیئت نظارت حضور داشتند ، تمامی فرآیندها و عملکرد سامانه جامع انتخابات بطور همزمان در آستانه اشرفیه و بخش بندرکیاشهر بصورت آزمایشی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

    بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه دهم آذرماه با دستور وزیر کشور آغاز می شود.

    شهرستان آستانه اشرفیه دارای دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر و ۱۰۵ روستاست که در شرق گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52102

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *