×

تعطیل نشدن جلوگیری از تغییرکاربری اراضی گیلان در ایام نوروز

  • کد نوشته: 76136
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۸
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای جلوگیری از تغییرکاربری اراضی گیلان در تعطیلات نوروزی گشت و نظارت ها را افزایش خواهیم داد. به گزارش گیل و دیلم ، حسن گیلانپور در گفت و گویی با بیان اینکه برای تشدید نظارت در جلوگیری از تغییر کاربری هماهنگی لازم با دستگاه های قضاییه انجام […]

    تعطیل نشدن جلوگیری از تغییرکاربری اراضی گیلان در ایام نوروز
  • مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: برای جلوگیری از تغییرکاربری اراضی گیلان در تعطیلات نوروزی گشت و نظارت ها را افزایش خواهیم داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حسن گیلانپور در گفت و گویی با بیان اینکه برای تشدید نظارت در جلوگیری از تغییر کاربری هماهنگی لازم با دستگاه های قضاییه انجام شده است، اظهار کرد: اراضی کشاورزی و باغی گیلان باید برای تامین امنیت غذایی نسل امروز و آیندگان باقی بماند و رویای سود جویان را در این زمینه کابوس خواهیم کرد.

    وی افزود: این تشدید نظارت ها از از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

    گیلان پور ادامه داد: در دو سال اخیر با محدودیت های مسافرت مواجه بودیم و امسال ممکن است محدودیت سفر وجود نداشته باشد و به همین دلیل امسال بیش از سالهای گذشته نظارت خواهیم داشت.

    وی بیان کرد: سود جویان فکر می کنند در ایام تعطیلات کارمندان سرکار نیستند اما بدانند که ما با همه امکانات و نیروها از تغییرکاربری ها جلوگیری خواهیم کرد.

    مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد درصد پایشی را در استان افزایش دهیم و برای شهرستان رشت به دلیل وسعتی که دارد اکیپ های بیشتری نظارت خواهیم داشت.

    وی یادآور شد: خریداران زمین های کشاورزی که هم بومی و هم غیر بومی هستند توسط بنگاه داران ترغیب می شوند و در صورت مشاهده با این افراد متخلف تیز برخورد خواهد شد.

    گیلان پور گفت: هدف ما حفظ اراضی کشاورزی و باغی است و هیچ اغماضی در برخورد با سودجویان متخلفین نخواهیم داشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=76136

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *