×

تعلیق حکم مهندسین دارای پروانه اشتغال به کار در گیلان

  • کد نوشته: 17218
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۳
  • 127 بازدید
  • ۰
  • مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان از تعلیق حکم تعدادی از مهندسین دارای پروانه اشتغال به کار به جهت عدم نظارت صحیح بر اجرای قوانین و مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی و عدم رعایت اخلاق و رفتار حرفه‌ای خبرداد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا علی‌نیا گفت: مطابق […]

    تعلیق حکم مهندسین دارای پروانه اشتغال به کار در گیلان
  • مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان از تعلیق حکم تعدادی از مهندسین دارای پروانه اشتغال به کار به جهت عدم نظارت صحیح بر اجرای قوانین و مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی و عدم رعایت اخلاق و رفتار حرفه‌ای خبرداد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا علی‌نیا گفت: مطابق بندهای ج و ح ماده ۲۳ آیین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۵ و بر اساس اختیارات تفویض شده توسط وزارت راه و شهرسازی، ۴۲ فقره پرونده اشخاص دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی که دارای حکم درجه ۳ و بالاتر بوده‌اند و تخلفاتشان محرز شده است از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تعلیق شدند.

    وی اضافه ‌کرد:عمده تخلفات صورت پذیرفته، عدم نظارت صحیح بر اجرای قوانین و ضوابط شهرسازی و مقررات ملی ساختمان، عدم رعایت اخلاق و رفتار حرفه‌ای و از بین بردن حقوق شهروندی بوده است.

    علی‌نیا تصریح‌ کرد:حکم درجه سه انتظامی،مطابق ماده ۹۰ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بصورت محرومیت موقت از استفاده از پروانه اشتغال به مدت سه ماه تا یک سال و ضبط پروانه اشتغال به مدت محرومیت است.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت:مردم استان در صورت مشاهده تخلفات مربوط به ساخت و ساز می‌توانند با شماره های ۳۳۱۱۰۰۴۹ و ۳۳۱۱۰۰۹۲ (داخلی شماره ۱۶۳) اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17218

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *