×

تقدیر فرمانده انتظامی گیلان از همکاری شهروندان گیلانی در روز طبیعت

  • کد نوشته: 55826
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۴
  • 133 بازدید
  • ۰
  • سردار ملکی فرمانده انتظامی گیلان با صدور پیامی از همکاری شهروندان گیلانی با ماندن در خانه برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در روز ۱۳ فروردین تقدیر کرد. به گزارش گیل و دیلم، سردار سرتیپ دوم عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار عوامل انتظامی در معابر، جاده ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرج‌ گاه‌ها […]

    تقدیر فرمانده انتظامی گیلان از همکاری شهروندان گیلانی در روز طبیعت
  • سردار ملکی فرمانده انتظامی گیلان با صدور پیامی از همکاری شهروندان گیلانی با ماندن در خانه برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در روز ۱۳ فروردین تقدیر کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، سردار سرتیپ دوم عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار عوامل انتظامی در معابر، جاده ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرج‌ گاه‌ها از ساعات ابتدایی صبح دیروز خاطرنشان کرد:  طرح ممنوعیت تردد‌ خودروها در جاده های منتهی به مناطق تفرج ‌گاهی و، در پارک‌ها و بوستان‌ها از ساعات ابتدایی روز سیزدهم فروردین به اجرا درآمد که خوشبختانه این طرح با مشارکت خوب شهروندان نیز همراه بود.

    سردار سرتیپ دوم عزیزاله ملکی با اشاره به کاهش ۸۵ درصدی سفرهای نوروزی از ابتدای اجرای طرح فاصله ‌گذاری اجتماعی در مقایسه با پارسال افزود : پلیس با اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین رصد خودروها در معابر شهری و جاده های برون‌شهری ، محدودیت‌ تردد خودروها را اعمال کرد.

    وی اضافه کرد: روز طبیعت، پلیس ضمن برخورد با رانندگانی که بدون توجه به اطلاعیه‌های صادره برای حضور در فضاهای عمومی از خانه های خود خارج شده بودند ۵۳ خودرو را توقیف و ۶۰۹ راننده متخلف  را جریمه کرد.

    سردار سرتیپ دوم عزیزاله ملکی خاطرنشان کرد: بطور یقین همکاری حداکثری  شهروندان گیلانی و خارج نشدن آنها از خانه ، نقش بسزایی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشت که این مشارکت عمومی ، نشان‌دهنده قانونمداری و فرهنگ والای مردم این استان است.

    وی با تقدیر از همه پزشکان ، پرستاران ، دستگاه‌های خدمات ‌رسان و عوامل انتظامی که برای حفظ سلامت و تامین آسایش شهروندان به صورت شبانه‌ روزی در حال خدمت هستند ابراز امیدواری کرد با تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مشارکت همه شهروندان ، به زودی شاهد کنترل کامل اوضاع و ریشه‌ کن شدن ویروس کرونا باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55826

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *