×

جواد نجار تمیزکار ، رئیس هیئت فوتبال لاهیجان :
تلاش می کنیم اتفاقات خوبی را برای فوتبال لاهیجان رقم بزنیم

  • کد نوشته: 107541
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱
  • 43 بازدید
  • ۰
  • رئیس هیئت فوتبال لاهیجان با اشاره به اینکه تمام تلاشمان این است که ظرفیت‌های فوتبال این شهر را به سطح حرفه‌ای برسانیم، گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم سرمایه‌گذاری را جذب کنیم تا در لیگ‌های برتر نماینده داشته باشیم و مذاکراتی هم در طی این دو ماه با سرمایه‌گذاران انجام شده شده تا نام باشگاه‌های قدیمی مثل صنعت چای را زنده کنند....
    تلاش می کنیم اتفاقات خوبی را برای فوتبال لاهیجان رقم بزنیم
  • به گزارش گیل و دیلم ، جواد نجار تمیزکار ، رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمتر از سه ماه است که در خدمت خانواده بزرگ فوتبال لاهیجان هستم و در این مدت که در خدمت عزیزان هستم تقریباً بسیاری از مسائل را متوجه شدم و سعی کردم خواسته‌هایشان را به خوبی بشنوم و سعی کردم در این دو ماه تمام توانم را بگذارم که کار به خوبی آغاز شود.

    رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان با اشاره به همدلی همه برای کمک به فوتبال شهر گفت: من و مجموعه هیئت فوتبال لاهیجان دست یاری به سوی همه دوستان و اصحاب رسانه دراز می‌کنیم و تلاش می کنیم با کمک یکدیگر بتوانیم به یک هدف خوبی برسیم و یک یادگاری خوب برای این شهر به جا گذاریم و اتفاقات خوبی را در آینده رقم بزنیم.

    جواد تمیزکار نقش پیشکسوتان فوتبال را بسیار پر اهمیت دانست و افزود: از همه کسانی که از روز اول و ابتدای تشکیل هیئت فوتبال کار کردن و کمک کردند تشکر می‌کنیم و مدیون زحمات پیشکسوتان فوتبال این شهرستان هستیم چرا که اگر آن‌ها و زحمات آن‌ها نبودند شاید فوتبال لاهیجان انقدر خوشنام نبود.

    وی با اشاره به بالا بودن سطح فوتبال لاهیجان در سال‌های گذشته گفت: فوتبال لاهیجان همیشه حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور داشت و در گذشته همیشه بعد از انزلی از فوتبال لاهیجان یاد می‌کردند ولی امروز متاسفانه ما نتوانستیم آن پیشینه را حفظ کنیم و به همین دلیل همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوب برسیم.

    وی با اشاره به اولین اقدامش پس از انتخابش به عنوان رئیس هیئت فوتبال گفت: در این دو ماه خوشبختانه سعی کردیم اتفاقاتی که دیگران شروع کرده بودند ما به نتیجه برسانیم مانند تعویض چمن استادیوم لاهیجان که فوتبالی‌های لاهیجان به عنوان اولین و مهم‌ترین خواسته درخواست تعویض چمن را داشتند.

    رئیس هیئت فوتبال لاهیجان مشکل چمن را یکی از مهمترین مسائل فوتبال شهرستان دانسته و افزود: مشکل چمن یکی از کمبودهای فوتبال شهرستان لاهیجان هست و نبود امکانات و داشتن زمین دوم و داشتن یک استادیوم خوب در لاهیجان خالی است و بسنده کردن به تعویض یک چمن نه در شأن ما است و نه در شأن خانواده فوتبال لاهیجان است.

    تمیزکار با اشاره به کمک‌های انجام شده برای زمین فوتبال لاهیجان گفت: طبق معمول انقدر لاهیجانی‌ها خوب و محجوب اند که به همین چمن هم قانع هستند که خوشبختانه با کمک همه دوستان به خصوص مسئول اداره ورزش شهرستان لاهیجان و آقای شعربافان در دوره خودشان و انصافاً مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان آقای جهانبخش آرمان خیلی کمک کردند که در این دو ماه زحمت‌های زیادی به آنها دادیم.

    رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان تصمیمات این هیئت بر پایه خرد جمعی دانست و افزود: آقای سخاوتی به عنوان دبیر هیئت انتخاب شدند و مشاورینی داشتیم که برایشان حکم صادر کردیم و در آینده هم این اتفاق خواهد افتاد و جلسات ماهانه و مداوم خواهیم داشت و بر اساس خرد جمعی تصمیم خواهیم گرفت برخی از تصمیمات تخصصی است و این تصمیمات را باید توسط یک جمع تخصصی انجام پذیرد.

    جواد تمیزکار با اشاره به حساسیت هیأت فوتبال در جدا شدن سفره چمن مصنوعی تختی لاهیجان گفت: تا زمانیکه که ما سفارش کارخانه را توسط پیمانکار نداشتیم اجازه ندادیم که سفره زمین چمن مصنوعی لاهیجان جدا شود و زمانی که استعلام گرفتیم که پیمانکار هزینه را به کارخانه پرداخت کرده اجازه دادیم چمن‌های مصنوعی قدیمی جدا شوند تا بتوانیم در کوتاه‌ترین و کمترین زمان چمن مصنوعی تعویض گردد.

    تمیزکار نقش خیرین را در کمک به ورزش بسیار پر اهمیت دانست و افزود: همزمان یک سری از خیرین هم پای کار آمدند طبق اعتمادی که به ما داشتند دوستان پای کار آمدند و توانستیم یک سری از امکانات بهداشتی مجموعه را سر و سامان دهیم که خیرین نقش زیادی در بازسازی آن داشتند.

    وی با اشاره به گزارش‌های منفی که ناظرین هیئت فوتبال استان پس از هر مسابقه علیه فوتبال لاهیجان ارائه می‌کردند گفت: برخی از جایگاه‌های استادیوم هم امکان ورود نداشتند و ما در همین مدت مسابقات لیگ برتر فوتبال گیلان را داشتیم در رده‌های مختلف جوانان و نوجوانان و بزرگسال که برخی از یدارها به میزبانی لاهیجان برگزار می‌شد و در هر بازی هم ناظرین هیئت فوتبال استان گیلان گزارش‌هایی منفی از قابل استفاده نبودن چمن استادیوم و جایگاه‌های میهمان و کمبود امکانات بهداشتی به هیئت استان می‌دادند و تلاش کردیم در این دو ماه مشکلات را برطرف کنیم.

    رئیس هیئت فوتبال شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه باشگاه‌ها نباید فقط به بحث درآمدزایی فکر کنند گفت: سیاست ما در بحث فوتبال این است که باشگاه‌های ما به‌خصوص مدارس فوتبال که زیر نظر باشگاه فوتبالمان هست فقط به کسب درآمد نپردازند ضمن اینکه مدارس فوتبال هم هزینه‌هایی دارند باید به آن توجه کنند که ضمن آنکه موافقم کسی که سرمایه‌گذاری می‌کند باید سرمایه نیز جمع کند و سودش را نیز ببرد مدارس فوتبال هم هزینه دارند ولی اصرار دارم در کنار این مسئله باشگاه‌های فوتبال ما تلاش کنند برای پرورش استعدادهای فوتبال و به سمت حرفه‌ای شدن گام بردارند.

    وی با اشاره به اینکه تمام تلاشمان این است که ظرفیت‌های فوتبال این شهر را به سطح حرفه‌ای برسانیم افزود: از حالا تمام تلاشمان در کنار فعالیت‌هایمان این است که بتوانیم سرمایه‌گذاری را جذب کنیم تیم نماینده شهر لاهیجان را در لیگ‌های برتر داشته باشیم و مذاکراتی هم در طی این دو ماه شده است که سرمایه‌گذاران بیایند و اگر شده نام باشگاه‌های قبلی مثل صنعت چای را زنده کنند.

    رئیس هیأت فوتبال شهرستان با اشاره به آشتی مجدد تماشاگران فوتبال لاهیجان با فوتبال این شهر گفت: امیدوارم این برنامه‌ها امیدی باشد که فوتبال شهرستان لاهیجان مجدداً پویا شود و مردم هم با صندلی‌های خالی ورزشگاه لاهیجان آشتی کنند

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107541

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *