×

جلال محمودزاده نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی:
تندروها وقتی نتوانستند پزشکیان را متهم به فساد و رانت کنند، سراغ مسائل قومیتی رفتند

  • کد نوشته: 103196
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۵
  • 11 بازدید
  • ۰
  • نماینده سابق مجلس می گوید: ما استان‌ها را در آذربایجان غربی، شرقی ، کرستان، ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان را که رصد می‌کنیم، همه پشت سر آقای پزشکیان آمده‌اند و وضعیتش بسیار خوب است. اینها چون فساد و رانتی از پزشکیان ندارند، او را به مسائل قومیتی متهم می‌کنند. حضور پزشکیان در این دوره فرصتی برای کشور و آشتی اقوام است. حضور پزشکیان می‌تواند کشور را از بحران خارج کند و آشتی ملی داشته باشیم.....
    تندروها وقتی نتوانستند پزشکیان را متهم به فساد و رانت کنند، سراغ مسائل قومیتی رفتند
  • به گزارش گیل و دیلم ، جلال محمودزاده نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی در گفتگویی با اشاره به فرصت مهم و بزرگ حضور پزشکیان در انتخابات گفت: تعداد زیادی از نخبگان و نمایندگان ادوار در پشت سر آقای پزشکیان قرار گرفته‌اند، هرچند که موازنه درخصوص تایید صلاحیت شده ها برقرار نیست و کاندیداهای اصولگرا اکثریت هستند، اما همین موضوع باعث شده تا موج مثبتی نسبت به آقای پزشکیان شکل بگیرد.

    وی ادامه داد: من دو دوره با آقای پزشکیان در مجلس همکار بودم. او متولد مهاباد است و پدر و مادر آذری هستند اما خودش متولد مهاباد است و با مناطق کردنشین آشنایی دارد. از طرفی هم آقای پزشکیان مسئولیت‌های متعددی را داشته که توانایی او را کاملا نشان می‌دهد . علی رغم همه مسئولیت‌هایی که داشته اما تاکنون نشنیده‌ایم از هیچ رانتی استفاده کند. او از نظر اخلاقی و مالی بسیار سالم است و بیشتر به مباحث کارشناسی اهمیت می‌دهد.

    جلال محمودزاده با بیان اینکه پزشکیان از هر لحاظ فرد مناسبی است، گفت: حتی مخالفانش هم نمی‌توانند او را به خلاف و فسادی متهم کنند.

    او با اشاره به رفتار اصولگرایان و زدن برچسب فتنه در قبال وحدت اصلاحات در خصوص پزشکیان، گفت: این رفتارها ناشی از نگرانی است. در مشارکت های پایین همیشه تندروها و اصولگرایان نتیجه گرفته‌اند و هیچ گاه از مشارکت پایین مردم در انتخابات بدشان نمی‌آید. برخلاف سخنان رهبری که همواره به مشارکت بالا توصیه کرده‌اند، اما برخی از این اصولگراها و تندروها تمایل دارند مشارکت پایین باشد چرا که در مشارکت پایین نتیجه به نفع آنها است. بنابراین هدف از این رفتارها نگرانی است. چرا که وقتی اصلاح طلبان مشارکت نمی‌کنند می‌گویند برانداز هستید وقتی هم تصمیم به مشارکت می‌گیرند، بحث فتنه را مطرح می‌کنند. اگر مشارکت بالا باشد، قطعا به ضرر تندروها و اصولگراها است.

    این فعال سیاسی می‌گوید:ما استان‌ها را در آذربایجان غربی، شرقی ، کرستان، ایلام، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان را که رصد می‌کنیم، همه پشت سر آقای پزشکیان آمده‌اند و وضعیتش بسیار خوب است. اینها چون فساد و رانتی از پزشکیان ندارند، او را به مسائل قومیتی متهم می‌کنند. حضور پزشکیان در این دوره فرصتی برای کشور و آشتی اقوام است. حضور پزشکیان می‌تواند کشور را از بحران خارج کند و آشتی ملی داشته باشیم

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103196

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *