×

توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد در گیلان به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر

  • کد نوشته: 82815
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۱
  • 71 بازدید
  • ۰
  • معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: مرغ منجمد در گیلان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر توزیع می شود. به گزارش گیل و دیلم ، قاسم جوادزاده در گفت و گویی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ تن مرغ منجمد آماده توزیع است که با هدف تامین مرغ خانوارهایی […]

    توزیع ۴۰۰ تن مرغ منجمد در گیلان به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر
  • معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: مرغ منجمد در گیلان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، قاسم جوادزاده در گفت و گویی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ تن مرغ منجمد آماده توزیع است که با هدف تامین مرغ خانوارهایی که توان خرید بالایی ندارند، توزیع می شود، گفت: یکی دیگر از اهداف توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار مرغ استان است از ابتدای امسال تاکنون در چند مرحله در مجموع ۷۵۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شده است.

    وی با اشاره به اینکه هرگاه احساس کنیم که از توزیع مرغ منجمد آسیبی به تولیدکنندگان وارد می شود از توزیع آن خودداری می شود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هر کیلوگرم مرغ ۶۳ هزار تومان و مرغ منجمد در گیلان به قیمت ۴۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

    جوادزاده تصریح کرد: مشکلی در تامین مرغ استان وجود ندارد و هم اکنون علاوه بر تولید روزانه مرغ گرم ۱۷۰۰ تن مرغ منجمد ذخیره سازی در استان وجود دارد که در صورت نیاز عرضه می‌شود.

    معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گفت: روزانه ۶۰۰ تن مرغ در گیلان تولید می‌شود که ۳۵۰ تن آن به دیگر استان ها صادر می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82815

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *